اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مبارکه:

وظیفه داریم با بی‌حجابی مقابله کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه مبارکه با اشاره به اهمیت حجاب در آیات و روایات گفت: همه ما وظیفه داریم با بی‌حجابی مقابله کنیم.

وظیفه داریم با بی‌حجابی مقابله کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مبارکه گفت: دعا و نیایش در شب قدر دارای برکات زیاد است و انسان را مقرب خدا کرده و درب‌های رحمت الهی را باز می‌کند.

وی  در ادامه با اشاره به بی عفتی‌های جامعه اظهار کرد: در این ایام که با خشکسالی و مسایلی مانند حجاب و عفاف روبرو هستیم وظیفه داریم با بی حجابی و بی عفتی که در قرآن و آیات و روایات است به آن اشاره شده مقابله کنیم.

امام جمعه مبارکه در خطبه دوم با تبریک میلاد اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)؛ غربت امام حسن(ع)را بیشتر از سایر امامان شیعه دانست و افزود: ایشان دارای شخصیتی مقبول و بخشنده بودند و سه مرتبه اموالشان را بین فقرا و نیازمندان تقسیم کردند.

خطیب جمعه با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی هیروشیما در ژاپن کفت: این بمباران وحشیانه پرونده ای است تا کارنامه سیاه دولت‌های استکباری مورد ارزیابی قرار گیرد، استکباری که حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را از ما می‌خواهد بگیرد و اگر کوتاه می‌آمدیم باید حتی رشته فیزیک را از دروس دانشگاهی حذف می‌کردند، اما در بمباران هیروشیما میلیون‌ها دست و پای قطع شده پیدا شد، جنایتی بزرگ علیه بشریت انجام شد که محصول نظام دمکراسی غربی و مدعیان روشنفکری و حقوق بشری است و تجلی ددمنشی استکبار غرب آن هم در قرن بیستم است.

محمدی با تبریک و تهنیت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری شغل پر ارزش، اما پر خطر است و امانت بسیاری در دست خبرنگاران است، خبر باید عامل بیداری باشد، توطئه خارجی را افشا کند و با رشد و تقویت نزد مخاطبین ایجاد امید و نشاط کند، سیاه نمایی نکند، با بیان زیبا مطالب را معرفی کند و با آگاهی و صبوری رعایت حق‌الناس کند تا بتواند رسالت خویش را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول