اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

استقبال از بانوی قهرمان حجاب و عفاف در همدان

خبرگزاری فارس: مه‌لقا جامه‌بزرگ، بانوی حجاب المپیک لندن در میان استقال گسترده مردم و مسئولان وارد استان همدان شد.

استقبال از بانوی قهرمان حجاب و عفاف در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مه‌لقا جامه‌بزرگ بانوی حجاب المپیک لندن امروز به استان بازگشت و مورد استقبال گسترده مسئولان استان قرار گرفت.

مه‌لقا جامه‌بزرگ که با حجاب خود توانست افتخار کشور و استان باشد، او که با حجاب برتر خود موجب شد تا تمام رسانه‌ها و سایت‌های خارجی را به تقدیر از خود وادارد امروز به همدان بازگشت.

جامه‌‌بزرگ در رقابت‌های تفنگ سه وضعیت 50 متر زنان توانست در مکان چهاردهم جهان قرار گیرد.

در این رشته الهه احمدی و مه‌لقا جامه‌بزرگ، دو تیرانداز کشورمان به مصاف 44 تیرانداز دیگر رفتند که در نهایت جامه‌‌بزرگ با 581 امتیاز در رده چهاردهم و الهه احمدی با 567 امتیاز در رده چهل و سوم جدول مقدماتی قرار گرفتند و از صعود به فینال این رشته بازماندند.

مه‌لقا جامه‌بزرگ که در این رشته چهره بهتری نسبت به الهه احمدی از خود بروز داد در دو وضعیت درازکش و دوزانو امتیازهای مطلوبی را کسب کرد ولی با از دست دادن چند تیر حساس در حالت ایستاده، از شرکت در فینال رقابت‌های المپیک لندن در این رشته بازماند و در جدول مقدماتی هشت نفر برتر راهی فینال شدند.

همچنین جامه‌بزرگ در تفنگ 10 متر بادی در رتبه چهل و سوم جهان قرار گرفت هرچند جامه‌بزرگ نتوانست در المپیک مدالی کسب کند اما کاری انجام داد بالاتر از رنگین‌ترین مدال المپیک و به جهانیان ثابت کرد که حجاب هیچگاه محدودیت نیست و یک بانوی ایرانی می‌تواند با حجاب به این مرحله و در بالاترین سطح مسابقات جهان شرکت کند و حجاب که نماد حضرت زهرا (س) است را به جهانیان نشان دهد.

این بانوی ارزنده کشورمان و استان ظهر امروز به همدان بازگشت و مورد استقبال جمع کثیری از مسئولان و علاقمندان به ورزش و بسیجیان ورزشکار قرار گرفت.

در این مراسم حسن بهرا‌م‌نیا مدیرکل امور اجتماعی استانداری، سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، احمد حسنی‌حلم رئیس شورای اسلامی شهر همدان، پروانه رضاقلی‌زاده مشاور امور بانوان استاندار، سردار عبدالرضا آزادی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، حسین میسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان، سرهنگ شمسی‌پور رئیس بسیج ورزشکاران استان، محمدرضا بیاناتی رئیس هیئت تیراندازی استان و بسیجیان و خانواده ورزش حضور داشتند.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان جامه‌بزرگ را یک قهرمان واقعی دانست که توانست با حجاب اسلامی خود موجب تحسین همگان شود و او برای خانواده ورزش یک قهرمان موفق و سربلند است. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول