اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

دشمن بی‌هویت کردن حجاب را در دستور کار قرار داده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دشمنان ما امروز بی‌هویت کردن موضوع حجاب و عفاف را در دستور کار قرار دادند تا شاید از این طریق بتوانند اهداف و آرمان نظام اسلامی ما را خدشه‌دار کنند.

دشمن بی‌هویت کردن حجاب را در دستور کار قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی عصر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: در یک بازی خطرناک استکبار سعی می‌کند با استحاله فرهنگی تمام سرمایه‌های معنوی ما را به هر نحوه ممکن زیر سئوال ببرد تا شاید از این طریق بتواند به کیان اسلامی لطمه وارد کند.

وی اهمیت موضوع حجاب و ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر را در این باب یادآور شد و تصریح کرد: نباید امر به معروف و نهی از منکر ما به مسایلی شبیه باشد که هیچ ثمر و نتیجه‌ای را به دنبال ندارد بلکه احیای این فریضه الهی باید سالم‌سازی فضای جامعه و عموم مردم را به دنبال داشته باشد.

گنجی از دانشگاه‌ها به عنوان بهترین ظرفیت برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و تقویت جبهه حجاب و عفاف یاد کرد و افزود: مسئولان و متولیان حوزه فرهنگی باید در گسترش و بسط دادن موضوع حجاب و عفاف بکوشند و برخی شعارهای آرمان‌گرایانه را کنار گذاشته و واقعیت‌ها را مشاهده کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعتقاد به دین الزامات و تعهدات خود را دارد و در شرایط حساس امروز جامعه و حضور قدرت نرم هزینه برای برنامه‌های فرهنگی مؤثر را به دنبال دارد.

وی به راهکارهای مد نظر در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد:‌ برقراری کرسی‌های آزاداندیشی با وجود اثرگذاری در بلندمدت می‌تواند راهگشای بسیاری از خلأهای موجود باشد.

به گزارش فارس، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی پوچ و تهی کردن ماهیت چنین ارزش‌ها و آرمان‌خواهی را تلاش دشمن در این مسیر توصیف کرد و بیان داشت: آنها در صدد ارایه الگویی هستند تا به زعم خود شاید از گستردگی حجاب و عفاف بکاهند اما دینداری ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهد پوشش مناسب جای خود را به هرزه‌گری دهد.

در ادامه این جلسه مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز به دنیای پیچیده عصر کنونی در فریب امت‌ها و نحوه مقابله با معضلات حوزه جوانان را یادآور شد و گفت: علاوه بر بررسی اقتضاعات زمان و شرایط جوانان لازم است از آزمایش و خطا در عرصه فرهنگی دوری کنیم.

حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب افزود: دیگر دوران آزمون و خطا گذشته است و ما امروز با تکیه بر توانمندی‌های خود باید به نحوی عمل کنیم تا اقتدار و عظمت اسلام و نظام دینی ما دچار خدشه نشده و زیر سئوال نرود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول