اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

با خدمت بی‌ادعا مردم را در صحنه نگه داریم

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: بخش خصوصی و دولتی که در عرصه اقتصادی و خدمات‌رسانی حضور دارند می‌توانند با خدمت بی‌ادعا به مردم آنها را در صحنه نگه دارند.

با خدمت بی‌ادعا مردم را در صحنه نگه داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در نشست با پیشکسوتان عرصه رسانه در اردبیل به اقتدار و عظمت نظام اسلامی و اثرگذاری آن در صحنه‌های داخلی و خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: نهال نوپایی که در سایه مجاهدت امام و حضور مردم در سال 57 غرس شد امروز به درخت پربار تبدیل شده است که ریشه آن مستحکم و شاخ و برگش نیز پر ثمر است و هیچ توفانی نمی‌تواند آن را از ریشه و بن بیرون آورد بلکه شاخ و برگ متعدد آن شکل فراگیر در دنیا پیدا کرده است.

رئیس شورای اداری استان اردبیل موج بیداری اسلامی را نتیجه مجاهدت امام و رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی توصیف کرد.

این مسئول بیان داشت: امروز بعد از گذشت 33 سال دشمن که منافع خود را از دست رفته می‌بیند از خواب بیدار شده و بعد از شیطنت‌های مختلف هم چون حادثه طبس، حرکت منافقان و فتنه‌های متعدد امروز با ابزار پوسیده تحریم به میدان آمده تا بار دیگر ملت آزموده شده ایران را بیازماید اما یقین داشته باشد که هم چون پروسه‌های قبلی با شکست مواجه خواهد شد.

صابری به اقتدار و عظمت بالنده نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: علیرغم تحریم‌ها و کارشکنی استکبار، ایران اسلامی ما امروز جزو پنج کشور هسته‌ای دنیاست و با دست زدن به بزرگترین اصلاح اقتصادی، توزیع عادلانه یارانه‌ها و منابع اقتصادی، خود اتکایی در تامین سوخت به ویژه بنزین و بسیاری از حامل‌های انرژی امروز نه تنها دچار بحران نیست بلکه در اوج اقتدار قرار دارد.

رئیس شورای تامین استان دلیل این اقتدار را دست و پا زدن دشمن و به وحشت افتادن استکبار ملعون توصیف کرد و گفت: تمام فعالیت استکبار جهانی در سوریه به خاطر زهر چشم گرفتن از ایران است تا شاید با چنین اقداماتی جلوی الگو شدن ایران اسلامی را در منطقه بگیرد.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود موضوع مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را نیز یادآور شد و ابراز داشت: تحریم اقتصادی دشمن سابقه دیرین دارد و این ما هستیم که در سنگر تولید باید با ارتقای کیفیت، قطع وابستگی کرده و با رعایت الگوی مصرف و فرهنگ صحیح مصرف کالای داخلی و پرهیز از مصرف کالای خارجی به توانمند شدن نظام اقتصادی کمک کنیم و زمینه ساز یک تحول جدی در مقابله و مواجهه با تحریم‌های بی ثمر دشمن باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول