اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

خبرنگار زبان صادق و گویای مردم است

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به ویژگی‌های خبرنگاران گفت: خبرنگار یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنان و وجدان بیدار جامعه است.

خبرنگار زبان صادق و گویای مردم است

علی بند علیان در حاشیه دیدار چهره به چهره با شهروندان فرون‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: روز خبرنگار یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی و انعکاس واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.

شهردار فرون‌آباد گفت: 17 مرداد روز خبرنگار فرصتی است برای ارج نهادن بر تلاش‌های بی‌وقفه انسان‌هایی آگاه، آزاد و حق‌جو که شایسته تکریم‌اند، آنهایی که تمام وقت خود را در انتقال آگاهی و اطلاع‌رسانی به عموم مردم قرار داده‌اند و روز پاسداشت انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند.

علیان تاکید کرد: خبرنگار رنج آشکار و گنج پنهان است. او حرفه‌اش را به‌ عنوان یک شغل و منبع درآمدی نپذیرفته بلکه او در دنیای اخبارش غوطه‌ور شده و به آن صادقانه عشق می‌ورزد.

شهردار فرون‌آباد در پایان تاکید کرد: خبرنگار وجدان بیدار جامعه است و چشم بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادهاست و رسالت حرفه‌ای خود را همواره از دریچه تعهد، صداقت و امانت‌داری تعریف می‌کند و در این راستا نباید تحت تاثیر جوسازی‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول