اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

ویزیت رایگان بیماران در هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جامعه پزشکی عضو بسیج این استان در هفته بسیج بیماران را رایگان ویزیت می‌کنند.

ویزیت رایگان بیماران در هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی این استان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج اظهار داشت: سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران جامعه پزشکی، برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران در حوادث و بلایا و راهپیمایی اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان آیت‌الله کاشانی از مهم‎‌‌ترین این برنامه‌ها است.

وی افزود: حضور در جوار تربت شهدای گمنام، حضور منسجم اعضای سازمان در نماز جمعه و ویزیت رایگان عموم مردم به ویژه بسیجیان در هفته گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری است.

اسحاقی بیان داشت: اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق محروم این استان در شهرستان‌های اردل، لردگان و فارسان، برگزاری یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی در بروجن، توزیع شیرینی و بسته‌های فرهنگی بین کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بیماران و همراهان آنان از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در گرامیداشت هفته بسیج در این استان است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: ارسال پیامک تبریک، شرکت در همایش پنجم آذر ماه جاری و ویزیت رایگان در مطب‌های شخصی پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه‌های این سازمان در گرامیداشت هفته بسیج در این استان است.

وی افزود: جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری از علاقمندان و طرفداران بسیجیان پرشور هستند و بر همین اساس در هفته بسیج پزشکان عضو بسیج در این استان بیماران را در مطب‌های شخصی خود رایگان ویزیت می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول