اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

بسیج هنرمندان به‌دنبال استخراج اصولی هنر اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: بسیج هنرمندان در حلقه‌های تربیتی به دنبال استخراج اصولی هنر اسلامی است و اگر چنین شد موفق خواهیم بود.

بسیج هنرمندان به‌دنبال استخراج اصولی هنر اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین و شورای مرکزی کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی اظهار داشت: امروز ماموریت بسیج هنرمندان در دو حوزه فرهنگی و هنری است.

فرمانده سپاه دشتی با اشاره به چگونگی اجرای طرح صالحین افزود: اجرای این طرح با تشکیل حلقه‌های تربیتی به تعداد 15 تا 20 نفر در مسجد شکل می‌گیرد که یک نفر مربی مطالب مربوط به مسائل تربیتی و سایر موضوعات روز را به افراد ارائه می‌دهد.

وی حلقه‌های تربیتی در بسیج هنرمندان را مهم دانست و گفت: هنرمندان ما نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارند.

کاظمی یادآور شد: ما باید به‌موقع ضمن تسلط بر موضوعات و نقشه دشمنان نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنیم و آن هم مؤثر نیست مگر با شناخت دقیق شاخصه‌هایی که در ماموریت بسیج هنرمندان وجود دارد و عمل به آن‌ها است.

فرمانده سپاه دشتی سه هدف این طرح را تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی، تعالی معنوی توأم با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت و تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه‌های مختلف تربیتی و فرهنگی عنوان کرد.

کاظمی گفت: قشر عظیم هنرمندان متعهد و ولایتمدار هستند و خواهند بود زیرا در طول 8 سال دفاع مقدس شاهد انتقال ارزش‌ها توسط هنرمندان و خبرنگاران در قالب فیلم و تئاتر و قالب‌های مختلف بوده‌ایم که هیچ گاه نباید فراموش شود و از یاد برود.

وی خاطر نشان کرد: امروز سعی دشمن در حذف باورها و ارزش‌های انقلاب است و ما باید با تمام توان و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

کاظمی گفت: اگر ذره‌ای از چارچوب اصول اسلامی و هنری غافل شویم دشمن ارزش‌ها و باورها را از ما خواهد گرفت.

وی یادآور شد: هنرمندانی که دارای تحلیل و تفسیر هستند به‌موقع آفت‌ها را آسیب‌شناسی می‌کنند این کار هنرمندان در کنار ولایت فقیه می‌تواند بخش مهم و بزرگی از تهاجمات فرهنگی دشمن را به‌موقع خنثی کند و این کار هنری بسیجیان هنرمندان امروز به عنوان کارآمدترین ابزار در مقابله با پاسخ و رویکرد جدید دشمن است.

کاظمی خاطر نشان کرد: بعد از دفاع مقدس در مقطعی ماموریت سپاه تشکیل گردان‌های عاشورا و الزهرا شد و اگر جنگ سختی به وقوع می‌پیوست پاسخ آن توسط این گردان‌ها داده می‌شود.

وی افزود: با توجه به تغییر رویکرد دشمن در قالب جنگ نرم، ماموریت ما هم تغییر یافت و در قالب بصیرت‌افزایی و تقویت مسائل اعتقادی بر مبنای آموزش‌ها، منویات حضرت امام خامنه‌ای و سیره شهدا و انسجام و عمق‌بخشی ادامه یافت.

فرمانده سپاه دشتی گفت: بسیجیان هنرمند با کارآمدترین ابزار می‌توانند در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان مقابله کنند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول