اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان:

47 هزار بانوی سمنانی به عضویت بسیج زنان درآمدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: بسیج جامعه زنان استان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با عضویت 47 هزار نفر به عنوان گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان استان در عرصه‌های گوناگون ایفای نقش می‌‌کند.

47 هزار بانوی سمنانی به عضویت بسیج زنان درآمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه، زهره درزی‌حرفه به مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان اظهار داشت: زنان همانند مردان و گاه مقدم بر آنان در طول تاریخ حقانیت اسلام را تشخیص دادند و به دفاع از آن قیام کردند در راه دفاع از دین صبر و بردباری ورزیدند.

وی افزود: مراجعه به آمار و ارقام پیشگامان دین گواه بر این مدعاست که هر جا مردانی چون حضرت امیرالمومنین علی‌بن‌ابیطالب(ع) در صف مقدم مدافعان دین مبین اسلام نامشان ذکر می‌شود، زنان ارزشمندی چون حضرت خدیجه(س) ‌و بانویی چون سمیه در صف مقدم، حضور دارند.

درزی‏‌حرفه بیان داشت: زنان از روزهای آغازین بعثت پیامبر(ص) از آن جهت که هدف از آفرینش انسان، عبودیت و بندگی خالصانه است و یگانه و ملاک برتری، میزان قرب به پروردگار هستی است، تلاش کردند در زمره هدایت‌یافتگان قرار گیرند و بر ایمان، تقوی و عمل صالح خود بیافزایند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان ادامه داد: اوج شخصیت انسانی زن آنگاه نمایان می‌شود که موعود امم حجت‌بن‌الحسن العسکری(ع) یک زن را مقتدای خویش قرار می‌دهد آنجا که می‏‌فرماید "فی ابنه رسولِ الله لی اسوهٌ حسنهٌ" دختر پیامبر خدا(ص) فاطمه زهرا(س) برای من الگویی نیک است.

درزی‌حرفه بیان داشت: نقش‌آفرینی و پیشتازی زنان در پیروزی انقلاب عظیم ملت ایران به گونه‌ای بود که امام خمینی(ره) می‌فرماید «شما خانم‌ها سهم بزرگی دارید، یعنی آمدن شما خانم‌ها به خیابان‌ها و میدان‌های مبارزه موجب شد که مردان هم قدرت پیدا کنند و تقویت بشوند، روحیه آنها با آمدن شما تقویت شد، شما هم سهم بزرگی در این نهضت دارید».

وی تصریح کرد: بسیج جامعه زنان از اوایل تأسیس به ایجاد آمادگی دفاعی و امنیتی در زنان برای مواجهه و مقابله با حرکت‌های مذبوحانه منافقین، پشتیبانی از جبهه و جنگ پرداخت.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان افزود: بسیج جامعه زنان با تأسی به بزرگ بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س) مدافع حریم ولایت شد و با غاصبان همچون اسطوره صبر و استقامت حضرت زینب(س) به ستیز برخاست و یاور مظلومان و ستمدیدگان شد.

درزی‌حرفه گفت: زمینه تعامل گسترده با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی در سال‌های سازندگی فراهم شد و بسیج جامعه زنان با خدمات‌رسانی به طبقات مختلف جامعه به یاری مردم پرداخت.

وی اظهار داشت: رویکرد این قشر با تشدید فعالیت‌های سیاسی در جامعه توسعه و تقویت حضور سیاسی- اجتماعی و روشنگری در حوزه زنان را دنبال کرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: توسعه و تقویت حضور اجتماعی- فرهنگی، احیای ارزش‌های دینی و ترویج معنویت و روحیه‌ انقلابیگری در مقابله با تهدید نرم دشمنان در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول