اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه از مراکز کودکان کم‌توان ذهنی بازدید کرد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استان از مراکز کودکان کم‌توان ذهنی و بیماران مزمن روانی بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه از مراکز کودکان کم‌توان ذهنی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی به همراه جمعی از فرماندهان نظامی، مسئولان استان و مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان کرمانشاه از مراکز نگهداری کودکان و بیماران مزمن روانی زیر پوشش بهزیستی بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه در بازدید از این مراکز گفت: همه افراد جامعه باید در مقابل چنین افرادی احساس مسئولیت کنند و در آموزه‌های نجات‌بخش دین اسلام و رفتار اولیا و انبیا الهی، دلجویی از افراد ناتوان برای ما یک الگوی رفتاری است.

هاشمی افزود: کسانی که در این مراکز خدمت می‌کنند اجر الهی و سعادت دنیا و آخرت نصیبشان می‌شود و آمدن به این مراکز و دلجویی از این افراد یک احساس وظیفه است.

وی تصریح کرد: در جریان این بازدید به بررسی وضعیت موجود پرداختیم و سطح امکانات و ارائه خدمات را سنجیدیم و برای ارتقا کیفیت خدمات و وضعیت این مراکز، در زمینه‌های گازکشی، وضعیت معیشتی، امکانات رفاهی و آموزشی اقداماتی را برنامه‌ریزی می‌کنیم.

هاشمی با مدیران این مراکز به گفت‌و‌گو پرداخت و مشکلات و صحبت‌های آنان را شنید و به توجه بیشتر به این مراکز تاکید کرد.

در ادامه، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی درباره عملکرد بهزیستی در این مرکز پرداخت و خدمات ارائه شده در این مراکز را تشریح کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول