اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات استان اردبیل:

اردبیل 13 هزار مشترک اینترنت پرسرعت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: در حال حاضر شرکت مخابرات استان اردبیل دارای 13 هزار مشترک اینترنت پرسرعت است که از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند.

اردبیل 13 هزار مشترک اینترنت پرسرعت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور محمدحسینی عصر امروز در جلسه توسعه زیرساخت‌های استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در 16 مرکز اینترنت پرسرعت به مشتریان عرضه می‌شود که امیدواریم تا پایان امسال این مراکز به 86 واحد ارتقا یابد.

وی با یادآوری این‌که مشترکان در صورت بروز مشکلات می‌توانند با سامانه 2020 تماس حاصل کرده و از این طریق موانع پیش روی اینترنت پرسرعت و بهره‌برداری از آن را برطرف کنند، تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا پهنای باند ورودی استان را به 800 مگابایت افزایش دهیم که این برنامه در دستور کار و اهداف توسعه ما به شمار می‌رود.

محمدحسینی با اعلام این‌که در 120 روستای استان از طریق دفاتر مخابراتی و آی‌سی‌تی اینترنت پرسرعت واگذار می‌شود، خاطر نشان کرد: ما در مناطق روستایی به دلیل نبود استقبال کافی تنها در دفاتر اقدام به راه‌اندازی اینترنت پرسرعت کردیم ولی آمادگی داریم در روستاهای پرجمعیت که خود خواهان بهره‌گیری از این ظرفیت هستند، اینترنت پرسرعت راه‌اندازی کنیم.

این مسئول با اعلام این‌که در حال حاضر 660 هزار مشتری تلفن همراه از خدمات مخابرات و همراه اول استفاده می‌کنند، اضافه کرد: ما در تمام دفاتر مخابراتی خود امکان ارایه سیم کارت به صورت به روز وجود دارد و در پوشش تلفن همراه نیز با اقداماتی که در سال‌های اخیر انجام شده با کمترین چالش و مشکلات روبه‌رو هستیم.

وی ضریب نفوذ تلفن همراه را حدود 52.4 دهم اعلام کرد و ادامه داد: در یک سال اخیر 46 سایت بی‌تی‌اس در مناطق شهری راه‌اندازی شده و ما یک افزایش مناسبی را در واگذاری تلفن همراه و پوشش خط‌دهی آن شاهد هستیم.

به گزارش فارس، مدیرعامل مخابرات استان اردبیل تعداد تلفن ثابت استان را نیز حدود 386 هزار شماره اعلام کرد و بیان داشت: امسال سعی داریم شماره‌های اردبیل را از هفت رقم به هشت رقم ارتقا دهیم و همشهریان سایر مناطق و شهرستان‌ها نیز بدون کد می‌توانند با همدیگر ارتباط برقرار کنند.

محمدحسینی ضرورت توسعه و گسترش بخش دیتا به عنوان زیرساخت اصلی تلفن همراه را یادآور شد و گفت: ما از لحاظ توسعه شبکه دیتا و همچنین دیگر خطوط ارتباطی با مشکل خاص مواجه نیستیم به طوری که تلاش می‌کنیم روز به روز این شبکه را نیز توسعه بدهیم.

وی در مورد مسکن مهر و ایجاد زیرساخت‌های لازم در آن افزود: ما در تمام شهرستان‌ها به عنوان یک دستگاه خدمات‌رسان پیشرو سعی کردیم ارایه خدماتمان را به نحوه مطلوب داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول