اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

جوانان به خطرات استفاده ناصحیح از اینترنت آگاه باشند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: جوانان نسبت به خطرات مخرب استفاده از ماهواره و به‌کارگیری نادرست از اینترنت آگاه شوند.

جوانان به خطرات استفاده ناصحیح از اینترنت آگاه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمدابراهیم نوروزیان ظهر امروز با حضور در اردوگاه شهید مطهری چابکسر در جمع 300 دانش‌آموز استان‌های البرز، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و گیلان اظهار کرد: ارتقای دانش اجتماعی از ملزومات ایجاد تشکیل یک جامعه پویا است.

وی پس از تجزیه و تحلیل خطرات مورد تهدید دوره جوانی و نوجوانی، ابراز کرد: یک جوان مسلمان و ایرانی لازم است که باید و نبایدهای زندگی را برای رسیدن به مقصد سالم یاد بگیرد.

این مسئول، عمر جوانی را بزرگ‌ترین الطاف خفیه الهی برشمرد، و افزود: عاقبت به خیری بزرگ‌ترین هدیه و خاستگاه والدین برای جوان‌ها است.

وی، جوانان را از خطرات مخرب استفاده از ماهواره و استفاده ناصحیح از اینترنت آگاه کرد و از آنها خواست در این راستا توجه بیشتری داشته باشند.

نوروزیان با تشریح شرایط کنونی جامعه، پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها را از اولویت‌های پلیس دانست و همکاری مردم و تمام سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی با پلیس را در ایجاد و حفظ امنیت ضروری خواند.

در پایان کلاس آموزشی مذکور جانشین فرمانده انتظامی گیلان با طرح سئوالات به تعدادی از شرکت کنندگان که بهترین جواب را داده بودند جوایزی  اهدا کرد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول