اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان خبر داد

اجرای طرح مهندسان فردا در سراسر سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با عید سعید فطر، طرح ملی مهندسان فردا در سراسر این استان به اجرا درمی‌آید.

اجرای طرح مهندسان فردا در سراسر سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد جهانتیغی شب گذشته طی نشستی در اداره کل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح مهندسان فردا با هدف نهادینه کردن فرهنگ کار و مهارت در جامعه و از سنین کودکی آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این طرح ضمن استمرار در کارگروهی به ترویج فرهنگ مهارت کمک می‎شود تا بیشتر از اینکه جوانان وارد حوزه نظری شوند کار را به صورت فنی فراگیرند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: این طرح از سنین پیش دبستانی آغاز و تا مقطع دانشگاه و در رشته‌های مختلف ادامه خواهد یافت.

جهانتیغی با بیان اینکه با اجرای این طرح بحث اشتغال در کشور نهادینه خواهد شد بیان داشت: به منظور ایجاد انگیزش در مقاطع سنی مختلف، رشته‌های جذاب و متنوعی از جمله الکترونیک، مکانیک، اسباب‌بازی‌سازی و رباتیک در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مهندسان فردا طرحی برای تضمین آینده اشتغال و صنعت در کشور است و از نتایج مطلوب آن ورود بدون دغدغه جوانان به بازار کار و کاهش نرخ بیکاری است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول