اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد

دیدار با 200 خانوار مددجو به مناسبت ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در بازدید و سرکشی از 200 خانوار مددجو سبد غذایی به ارزش 75 هزار تومان به هرکدام از آنها داده خواهد شد.

دیدار با 200 خانوار مددجو به مناسبت ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه جلال منکرسی در بازدید از کودکان بی‌سرپرست مرکز ولیعصر اظهار کرد: این کودکان بیش از سایر بچه‌هایی که از حمایت خانواده برخوردارند، نیاز به توجه دارند چراکه نیکی کردن به یتیمان برای مسلمانان خیلی مهم است و در قالب یک وظیفه سفارش شده است.

منکرسی افزود: کودکان بی‌سرپرست نیز مانند دیگر افراد جامعه نیاز به تحصیل، تفریح و آموزش دارند که در این راستا اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه خدمات شایسته‌ای را انجام داده است اما برای کسب نتیجه مطلوب نیاز به کمک همگان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بی‌سرپرست بودن این کودکان نباید دلیل نابود شدن آینده آنها شود ادامه داد: با بازدید از این مراکز می‌توان کمک‌های بسیاری کرد و با حامی شدن برای این کودکان بی‌گناه آنها را برای سوق دادن به زندگی سالم راهنمایی کرد و آنها را در کنار دیگر افراد وارد اجتماع کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز گفت: اینک که در ماه مبارک رمضان همه مهمان سفره خداوند هستیم چه خوب است که فرصت را غنیمت شماریم و بندگان خدا نیز سفره‌های خود را برای خلق خدا بگشایند.

عبدالرضا میرزائیان تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان سرکشی از 200 خانوار مددجو در راس کار این اداره است که سبد غذایی به ارزش 75 هزار تومان که شامل گوشت، برنج و اقلام مصرفی می‌باشد را در اختیار این خانوارها قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به دیگر خدمات در این بازدید‌ها گفت: به مشکلات مددجویان رسیدگی  و وسایل کمک توانبخشی مانند ویلچر به مددجویان داده خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول