اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

70 درصد جوانان استان مرکزی در طرح جهاد رمضان شرکت کردند

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از حضور 70 درصدی جوانان در طرح جهاد رمضان خبر داد.

70 درصد جوانان استان مرکزی در طرح جهاد رمضان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آرش اشتری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان اعزام کاروان‌های نیکوکاری در قالب طرح جهاد رمضان به روستاهای محروم سراسر استان است.

وی تصریح کرد: طرح جهاد رمضان شامل کاروانی 90 نفره از اعضای جوانان استان است که با حضور 70 درصدی جوانان و اهالی روستا برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: طرح بزرگ جهاد رمضان با رویکرد اجتماع محور و با شعار جهاد رمضان، خدمات ماندگار و خودسازی معنوی برگزار می‌شود.

اشتری گفت: از عمده فعالیت‌های این اردوهای جهادی ارتقاء دانش و مهارت روستاییان در زمینه امداد و کمک‌های اولیه و مقابله با حوادث و بلایای طبیعی، ویزیت رایگان همراه با اهداء دارو، برگزاری کلاس‌های آموزش امداد، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان روستا و آموزش احکام است.

به گفته وی طرح جهاد رمضان شامل کاروانی از پزشکان و روحانیان داوطلب است و اعضای جوان جمعیت نیز در این طرح روحیه نوع‌دوستی را در خود تقویت می‌کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: طرح بزرگ جهاد رمضان با اجرای برنامه‌های مختلف به منظور توانمندسازی و ارائه خدمات متنوع به روستاییان توسط جمعیت هلال احمر هم‌اکنون در حال اجراست.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول