اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 16تیم از محلات

"جام رمضان" در اهواز کلید خورد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آغاز مسابقات فوتسال محلات با عنوان "جام رمضان" در اهواز خبر داد.

"جام رمضان" در اهواز کلید خورد

علی عسکر ظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دروازه های نیروی انسانی جمعیت هلال احمر، جوانان جامعه هستند؛ از این رو طرح نشاط و پویایی جوانان برای جذب، ساماندهی و نگه داشت آنان در استان کلید خورد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر خوزستان همزمان با ماه مبارک رمضان، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال کرده است که هر شب پس از افطار در محلات اهواز برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: در این دوره از مسابقات 16 تیم از مناطق ملاشیه، عین دو، کوی سیاحی و سلیم آباد حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه برترین‌های این مسابقات به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، گفت: شامگاه دیروز این مسابقات در مسجد صاحب الزمان کوی سیاحی با حضور 200 نفر کلید خورد و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

ظاهری با اشاره به جمعیت 110هزار و 536 نفری مجمع داوطلبان خاطرنشان کرد: جوانانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند به عضویت جمعیت جوان هلال احمر درمی‌آیند و به جمع 65هزار نفری جوانان عضو جمعیت هلال احمر اضاف می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان این مسابقات را در راستای تسکین آلام بشری و پرکردن اوقات فراغت جوانان برشمرد و اظهار کرد: وظیفه ذاتی این جمعیت ارائه خدمات بشردوستانه و تعلیم و تربیت نیروها برای مشارکت مردم در تسکین دردهای جامعه و سوانح و حوادث است.

هر شب از ساعت 21 چهار بازی از این مسابقات در منطقه کیان آباد اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول