اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 46 تیم

مسابقات جام رمضان در لوشان و رودبار برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال رودبار از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 46 تیم نوجوان به‌ىزودی در شهرهای لوشان و رودبار خبر داد.

مسابقات جام رمضان در لوشان و رودبار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، محمد حیدری ظهر امروز در جمع ورزشکاران این شهرستان اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان در رده سنی بزرگسالان از در سالن شهدای رودبار آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هر شب چهار مسابقه برگزار می‌شود، ادامه داد: تا این مرحله از رقابت‌ها 16 تیم از مجموع 26 تیم به دور دوم مسابقات راه یافته‌اند.

این مسئول با اشاره به وضعیت داوری مسابقات، ابراز کرد: داوران درجه 3 کشور قضاوت این دوره از مسابقات را عهده‌دار هستند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جام رمضان در شب‌های قدر برگزار نمی‌شود، گفت: فینال این دوره از مسابقات پس از شب‌های قدر برگزار می‌شود.

حیدری حضور و درخشش تیم‌ها را در مقایسه با سال گذشته از افزایش کمی برخودار دانست و ابراز کرد: تا این مرحله از مسابقات تیم دانشگاه علمی‌کاربردی شهر جیرنده جزو پدیده این دوره از مسابقات بوده است.

وی به برگزاری همزمان مسابقات جام رمضان در شهر لوشان اشاره کرد و گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر لوشان نیز با حضور 20 تیم در لوشان در برگزاری است.

رئیس هیئت فوتبال رودبار، از برگزاری مسابقات جام رمضان در رده نوجوانان در شهر منجیل خبر داد و خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور 46 تیم به‌زودی در سالن ورزشی کارگران منجیل برگزار می‌شود.

وی حضور تماشاگران را در این مسابقات چشمگیر خواند و برگزاری ورزش با نشاط در فضایی سالم را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول