اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بابلسر:

مراسم اعتکاف ماه رمضان در بابلسر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر گفت: مراسم اعتکاف ماه رمضان به مدت10 شبانه ‌روز در مسجد جامع هادی شهر بابلسر برگزار می‌شود.

مراسم اعتکاف ماه رمضان در بابلسر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید علی محمد هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان یکی از مناسبت‌هایی است که برای خودسازی افراد بسیار موثر بوده و بسیاری از افراد در این ماه خودشان را می‌شناسند و بازیافت می‌کنند.

وی افزود: یکی از دلایلی که موجب بقاء اعتقاد و باورهای دینی می‌شود اجرای برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان است چرا که در این ماه انسان آمرزیده می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان بابلسر بیان داشت: برای کیفی‌تر کردن فعالیت‌های فرهنگی و دینی با به روز کردن فعالیت‌ها و تولیدات جامع فرهنگی می‌توان گامی برای تربیت نیروهای جوان در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی برداشت.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر به مناسبت ماه مبارک رمضان حدود 50 نفر از مبلغان و روحانیون را به مساجد و روستاهای منطقه اعزام کرد، گفت: مجموع مساجد شهر و روستای بابلسر 125 مسجد بوده که مراسم لیالی قدر در تمامی این مساجد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم اعتکاف نیز از دهه آخر ماه مبارک رمضان به مدت 10 شبانه روز در مسجد جامع هادی شهر با حضور امام جمعه این شهر و نیز به مدت سه شبانه روز در مسجد جامع و مسجد ولیعصر بابلسر انجام می‌شود.

هاشمی استقبال جوانان از این مراسم را بسیار با شکوه دانست و گفت: با توجه به اینکه در فصل کشاورزی و برداشت محصول هستیم استقبال از این ایام نسبت به سال‌های گذشته بسیار باشکوه‌تر بوده و همچنین پیش‌بینی می‌شود حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز نسبت به سال‌های گذشته  بیشتر باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول