اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی:

اراک قهرمان مسابقات بوکس جام رمضان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان مرکزی از قهرمانی تیم اراک در مسابقات بوکس جام رمضان استان خبر داد.

اراک قهرمان مسابقات بوکس جام رمضان شد

علیرضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: مسابقات بوکس جام رمضان پنجمین مرحله از ششمین دوره مسابقات لیگ بوکس استان بود که در قالب مسابقات جام رمضان و با حضور 39 بوکسور از شهرستان‌های اراک، کمیجان، ساوه و تیم شهرری به عنوان تیم میهمان برگزار شد.

وی اظهار داشت: این مسابقات در دو گروه سنی الف شامل رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و گروه سنی ب شامل رده‌های سنی امید و بزرگسال در خانه بوکس شهرستان اراک برگزار شد.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی افزود: در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی الف تیم‌های اراک، ساوه و شهرری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، در رده سنی ب اراک اول شد و تیم‌های ساوه و کمیجان به مقام‌های دوم و سوم رسیدند و در مجموع هم تیم اراک با 33 امتیاز اول، ساوه با 19 امتیاز دوم و شهرری با 5 امتیاز سوم شد.

وی تصریح کرد: برای بالا بردن سطح کیفی این مسابقات قانونی وضع شده که در صورت اینکه بازیکنی از تیمی بر روی رینگ دیسکالیفه شود سه امتیاز منفی به آن تیم تعلق می‌گیرد تا از حضور بازیکنان ضعیف که احتمال آسیب‌دیدگی آنان بالا است بر روی رینگ جلوگیری شود.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی پیرامون وضعیت این رشته در استان گفت: از زمانی که سالن بوکس در استان اختصاصی و با تجهیزات خوب ورزشی به عنوان خانه بوکس شهرستان اراک مطرح شد وضعیت این رشته ارتقا پیدا کرد و شاهد تمرینات خوب از سوی بازیکنان و برگزاری مسابقات منظم در طول سال بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه عدم آموزش کلاسیک بوکس در استان و حتی کشور یکی از معضلات اصلی این رشته است اظهار داشت: ما طرحی را به نام طرح مدرسه بوکس با فدراسیون بوکس کشور هماهنگ کرده و آن را در دستور کار داریم که در این مدرسه بوکسور در چهار سطح مختلف تکنیک‌هایی همچون تکنیک‌های پایه بوکس، ضربات مستقیم و دفاع‌ها، ضربات کوتاه و پوششی و همچنین بوکس قراردادی را  فرا خواهد گرفت که تاکنون سطح یک این طرح عملیاتی شده است و به دنبال اجرای هر چه سریع‌تر سایر سطح‌های این رشته هستیم.

عباسی با بیان اینکه یکی از داوران بوکس استان امسال موفق به کسب درجه ملی شده است افزود: ما در این رشته به دنبال آن هستیم که در همه ابعاد چه داوران، مربیان و ورزشکاران پیشرفت کنیم و هیچ‌گاه تک بعدی به این مسائل نگاه نخواهیم کرد.

وی با توجه به نزدیکی مسابقات لیگ بوکس کشور نبود اسپانسر را یکی از معضلات این رشته دانست.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول