اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شبکه دامپزشکی سیرجان خبر داد

جمع‌آوری 260 کیلوگرم گوشت فاسد در سیرجان

خبرگزاری فارس: مسئول شبکه دامپزشکی سیرجان گفت: طی یک ماه گذشته بیش از 260 کیلوگرم گوشت فاسد از مراکز مختلف توزیع مواد غذایی توسط بازرسان شبکه دامپزشکی جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری 260 کیلوگرم گوشت فاسد در سیرجان

علیرضا زینلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: با هدف جلوگیری از کار سودجویان و دلالان در فروش و توزیع مواد لبنی و گوشتی از امروز چهار اکیپ بازرسی از کارشناسان شبکه بهداشت سیرجان فعال شدند.

وی افزود: بازرسان در شب‌های ماه رمضان از ساعت 20 تا 23 هر شب مکان‌های توزیع غذای آماده و مواد لبنی و گوشتی را به صورت نامحسوس مورد بازرسی قرار می‌دهند.

مسئول شبکه دامپزشکی سیرجان گفت: طی مدت یک ماه گذشته بیش از 260 کیلوگرم گوشت فاسد از مراکز مختلف توزیع مواد غذایی توسط بازرسان شبکه دامپزشکی جمع‌آوری شد.

زینلی‌پور تصریح کرد: با توجه به موقعیت بازار در ماه رمضان دلالان اقدام به فروش مواد لبنی و گوشتی تاریخ مصرف گذشته می‌کنند که به مردم توصیه می‌شود، حتما هنگام خرید به تاریخ اعتبار مواد لبنی و گوشتی توجه و از مصرف و خرید مواد لبنی بدون تاریخ و بسته‌بندی خودداری کنند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول