اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماه نخست سال

بیش از 3500 کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید فاسد کشف و معدوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: در 4 ماهه ابتدای سال جاری و در بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، بیش از 3 هزار 500 کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید فاسد کشف و معدوم شد.

بیش از 3500 کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید فاسد کشف و معدوم شد

ولی‌الله جغتایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار، اظهار کرد: با شروع ماه مبارک رمضان نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و مراکز تهیه، توزیع و عرضه فرآورده دامی مورد مصرف شهروندان تشدید می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار افزود: در این برنامه نظارتی کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، مراکز بسته‌بندی، واحدهای صنفی عرضه گوشت سفید و قرمز و هم‌چنین رستوران‌ها زیر پوشش اکیپ‌های نظارتی شبکه دامپزشکی خواهند بود.

وی با بیان اینکه گرمای هوا و فسادپذیری گوشت سبب تهدید سلامت و بهداشت عمومی جامعه می‌شود از مصرف کنندگان و خریداران فرآورده‌های خام دامی درخواست کرد تا نیاز خود را از مراکز مجاز و مطمئن تهیه کنند.

جغتایی در ادامه به بازرسی‌های این اداره از مراکز تولید و عرضه گوشت در شهرستان سبزوار اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه ابتدای سال جاری 2 هزار و 745 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده خام دامی صورت گرفت.

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار ادامه داد: در این بازدیدها 98 مورد تخلف بهداشتی مقدار شناسایی شد، هم‌چنین بیش از 3 هزار 500 کیلوگرم انواع گوشت قرمز و سفید فاسد کشف و معدوم شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول