اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

مصرف سالانه 19 هزار تن گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مردم این استان به طور میانگین سالانه 19 هزار تن گوشت مرغ مصرف می‌کنند.

مصرف سالانه 19 هزار تن گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمان کرمی بعدازظهر امروز در نشست کمیسیون تنظیم بازار این استان، نحوه توزیع گوشت مرغ در شهرهای مختلف را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: در حالی که برخی استان‌ها با مشکلات بسیاری در این موضوع روبه‌رو شده‌اند اما خوشبختانه در استان این مشکلات ناچیز است.

وی از توزیع یک هزار و 26 تن مرغ طی 20 روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: برهمین اساس روزانه 50 تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود که این میزان می‌تواند جوابگوی نیاز مردم باشد.

کرمی با بیان اینکه 1.6 درصد گوشت مرغ کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود، افزود: این در حالی است که مردم این استان سالانه 18 تا 19 هزار تن گوشت مرغ مصرف می‌کنند.

*ورود محموله 50 تنی مرغ منجمد به چهارمحال و بختیاری تا چند روز آینده

وی عدم تعادل بین تقاضا و عرضه را مهمترین مشکل توزیع مرغ در این استان برشمرد و گفت: باید تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار ایجاد شود تا در توزیع مرغ با مشکل روبه‌رو نشویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ورود محموله 50 تنی مرغ منجمد به این استان خبر داد و افزود: این محموله ظرف چند روز آینده وارد استان می‌شود و می‌تواند در متعادل کردن بازار عرضه مرغ نقش مهمی داشته باشد.

کرمی تصریح کرد: در ماه آینده با عملیات‌های جوجه‌ریزی که انجام گرفته در تامین مرغ مورد نیاز مردم هیچ مشکلی نداریم.

وی بر ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌های ذی‎ربط تاکید کرد و گفت: تعامل و همکاری دستگاه‌های ذی‎ربط در مدیریت بازار و اجرای درست تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته نقش بسزایی دارد.

*قیمت مرغ از امشب دو نرخی می‌شود

کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات کمیسیون تنظیم بازار استان، از امشب مرغ به دو صورت آزاد با قیمت هر کیلو 6 هزار و 100 تومان و به صورت یارانه‌ای در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به قیمت هر کیلو 4 هزار و 700 تومان عرضه می‎شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول