اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم:

16 تنیسور قمی در جام رمضان رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از آغاز رقابت 16 تنیسور در بخش انفرادی رقابت‌های جام رمضان تنیس قم خبر داد.

16 تنیسور قمی در جام رمضان رقابت می‌کنند

سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سال بسیار خوبی را در بخش قهرمانی رشته تنیس پشت‌ سر می‌گذاریم زیرا بعد از چندین اعزام به رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور و همچنین لیگ باشگاه‌های کشور، رقابت نزدیک و تماشایی را در مسابقات استانی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: امسال سه اعزام به رقابت‌های لیگ‌های دسته دوم و اول تنیس مردان و بانوان باشگاه‌های کشور داشته‌ایم، ضمن اینکه تنیس‌بازان قم در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی مختلف تنیس کشور با حریفان خود رقابت کرده‌اند.

دبیر هیئت تنیس استان قم ابراز داشت: کسب مقام‌های ارزشمندی که توسط تنیس‌بازان قمی در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به دست آمده است، موجی از امیدواری را برای تحول مثبت در این رشته ورزشی در قم به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: تنیس ورزشی است که در قم استعدادها و علاقمندان بسیار زیادی را به خود جذب کرده و هیئت نیز با برنامه‌های آموزشی متنوعی که در طول سال برگزار می‌کند، سعی در آموزش صحیح و علمی این رشته ورزشی داشته است.

خاتمی در ادامه با اشاره به مسابقات تنیس قهرمانی استان قم یادآور شد: این رقابت‌ها با عنوان جام رمضان و با شرکت برترین‌های تنیس قم در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در دو بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های بخش انفرادی با رقابت 16 تنیس‌باز برگزار می‌شود ابراز داشت: جواد رضازاده، آرش میرعارفی، سالار زندی‌فر، مهدی آدابی، امین موسوی، مرتضی مرشدی، سینا یوسف‌زاده، محمد خاکباز، سینا موسوی، مهدی غفوری، علی سیفی، امیرحسین عربی، علی سید صالحی، محمد سیدصالحی، علی غدیر و علیرضا بابایی نفرات حاضر در این دوره از پیکارها محسوب می‌شوند.

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه با بیان اینکه رقابت‌های بخش تیمی نیز با شرکت 10 تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود ابراز داشت: در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های امید، فاتحان خیبر، شاهین، پرنس، کلوپ حیدریان، هیئت قم، فروشگاه ورزشی ایران، پاسارگاد (الف)، پاسارگاد (ب) و پاسارگاد (ج) با یکدیگر برای کسب عناوین اول تا سوم بخش تیمی در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم تا پایان ماه مبارک رمضان به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول