اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

نصب تندیس خلبانان شهید در میادین اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت:‌ با همراهی نیروی هوایی ارتش نصب تندیس خلبانان شهید استان در میادین مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

نصب تندیس خلبانان شهید در میادین اردبیل

صدیف بدری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در گام اول قرار شده است تندیس شهید خلبان جدی در میدان ایثار اردبیل ساخته و نصب شود که در کنار آن ماکتی از هواپیمای جنگنده F4 ساخته و در این میدان گذاشته می‌شود.

وی به هزینه 300 میلیون تومانی احداث و نصب این دو نشان در شهر اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: ما با تمام توان سعی داریم با هدف تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا این برنامه‌ها را ادامه دهیم.

شهردار اردبیل همچنین از طراحی زیبای المان شهری در میدان وحدت و آغاز عملیات اجرایی آن ظرف روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: المان کارت پستالی میدان وحدت اردبیل به ارتفاع 22 متر طراحی و آماده شده که عملیات اجرایی آن را پیمانکار به‌زودی آغاز می‌کند که امیدواریم با همت و تلاش مجموعه پر‌تلاش تا آخر مسال این المان زیبا در میدان وحدت اردبیل نصب و راه‌اندازی شود.

شکل‌گیری هیئت عالی سرمایه‌گذاری در اردبیل

بدری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مشارکت و جلب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه عمران شهری اشاره کرد و به خبرنگار فارس گفت:‌ ما امسال موفق شدیم دو پروژه کوچک و بزرگ را در این باب به مرحله عقد قرارداد برسانیم و در این زمینه بیش از 80 میلیارد تومان جلب مشارکت‌های مردمی را شاهد باشیم.

این مسئول تاکید کرد:‌ این میزان سرمایه‌گذاری در گردش مالی شهرداری و حرکت مثبت و رو به جلوی سازندگی و عمران موثر است به طوری که ما دستور‌العمل ابلاغ شده در حوزه سرمایه‌گذاری را که یک تیپ مشخص است با همت شورا بومی کردیم و با لحاظ کردن دغدغه‌های سرمایه‌گذاری نسبت به نظام‌مند نمودن آن فعالیت فراگیری را انجام دادیم.

شهردار اردبیل بیان داشت: در این زمینه بسیاری از اختیارات در حوزه تصمیم‌گیری به هیئت عالی سرمایه‌گذاری که مجموعه‌ای متشکل از نیروهای کار‌آمد شورا و شهرداری و دلسوزان در حوزه‌های دیگر است واگذار شده تا جلوی هرگونه حرکت بدون برنامه جلوگیری شود.

بدری به کار مثبت آغاز شده در حوزه ترافیک در داخل شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: حرکت مثبت و عالی را در این زمینه شاهد هستیم که به نظر می‌رسد برقراری پل‌های روگذر خود به روان‌سازی ترافیک کمک کرده که هر چند برخی‌ها سعی می‌کنند احداث و بهر‌ه‌گیری از آن را به هر نحو ممکن دچار خدشه کرده و زیر سئوال ببرند.

این مسئول در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس اظهار داشت: ‌به عنوان یک فعال و کارشناس فعال در این حوزه اعلام می‌کنم پل‌های روگذر اردبیل مشکل فنی نداشته و در روان‌سازی ترافیک موثر بوده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول