اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت امیدیه:

مسئولان امیدیه اشتغالزایی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت امیدیه گفت: مسئولان این شهرستان در راستای حذف معضل بیکاری، اشتغالزایی کنند.

مسئولان امیدیه اشتغالزایی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز اقامه نخستین نماز جمعه توسط آیت‌الله طالقانی اظهار کرد: نماز جمعه، جایگاه مهم و رفیع مسائل مهم کشور و حتی بین‌الملل را بازگو می‌کند و با زبان عام، عموم مردم را از اتفاقات پیرامون داخلی و خارجی آگاه می‌سازد.

وی افزود: از سوی دیگر از طریق آن عملکرد نظام به اطلاع ملت می‌رسد و موجبات اتحاد و همدلی میان سایر اقشار و گروه‌ها را فراهم می‌سازد.

امام جمعه موقت امیدیه در ادامه به بیان جایگاه نماز جمعه در دین مبین اسلام پرداخت و گفت: کتاب آسمانی قرآن بر دو اصل شامل می‌شود؛ "کلمه توحید" و "توحید کلمه" که نماز جمعه نیز شامل آنها است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه و برپایی آن از واجبات بوده و حضور در آن واجب‌تر است، افزود: به‌ویژه در ماه مبارک و پربرکت رمضان باید صفوف نماز جمعه و جماعت را در شهرستان تقویت کرد.

* بحث اشتغال امیدیه مورد بازنگری و حمایت قرار گیرد

مهدوی‌ در ادامه به برخی ویژگی‌های ماه مبارک رمضان اشاره داشته و سپس به مسائل روز  شهرستان پرداخت و گفت: از مسئولان شهرستان می‌خواهیم با اتحاد و همدلی مضاعف، مشکلات شهروندان به‌ویژه بحث اشتغال را مورد بازنگری و حمایت قرار داده و با تلاش در این زمینه از بیکاری موجود در منطقه بکاهند.

* با متخلفان بازار امیدیه برخورد قاطع شود

وی در پایان به مشکل برخی گرانی‌ها در اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان و اتخاذ تصمیمات و اقدامات لازم در رفع آن از سوی مسئولان امر اشاره کرد و افزود: مسئولان در این ماه، مایحتاج مورد نیاز شهروندان را با برنامه‌ریزی و اقدامات مؤثر در اختیار شهروندان قرار دهند و با گرانفروشان و کم‌فروشان برخورد کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول