اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

طرح‏‌های بخش کشاورزی زمینه‌ساز افزایش تولید و اشتغال شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: طرح‏‌های بخش کشاورزی در استان سمنان باید به افزایش تولید و اشتغال منجر شود و توزیع اعتبارات در طرح‏‌های توسعه بخش کشاورزی نیز در همین راستا خواهد بود.

طرح‏‌های بخش کشاورزی زمینه‌ساز افزایش تولید و اشتغال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در دهمین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان سمنان که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، فرمانداران، مدیران دستگاه‏‌های اجرایی مرتبط، سرپرست بانک کشاورزی استان و رؤسای ادارات کشاورزی شهرستان‌ها و مسئولان جهاد کشاورزی استان در سالن غدیر استانداری سمنان تشکیل شد، بر ضرورت دقت در توزیع اعتبارات توسعه بخش کشاورزی برای توسعه باغات، زراعت، دام و صنایع تبدیلی مربوطه تاکید کرد.

وی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت بانک کشاورزی استان خواست که دقت ویژه‏‌ای در این زمینه داشته باشند تا اعتبارات در مسیر درست تخصیص و مصرف شود.

رهی با اشاره به جلسه کارگروه کشوری مربوطه که با حضور رحیمی، معاون رئیس‌جمهور تشکیل شد، پنج نکته مهم در خصوص ماموریت ستادهای استانی توسعه بخش کشاورزی را از قول وی بیان کرد.

استاندار سمنان سرعت دادن به اجرای طرح‏‌ها، اختصاص آب برای حل مشکلات توسعه کشاورزی، جلوگیری از انحراف طرح‏‌ها به طرح‏‌های غیر مربوط به کشاورزی، تاکید بر ایجاد اشتغال جدید و طرح توسعه کشاورزی بر اساس طرح توسعه تولیدات را از این موارد عنوان کرد.

رهی با اشاره به نام‏گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی،‌ اصالت توزیع اعتبارات به طرح‏‌های توسعه بخش کشاورزی را افزایش تولید و اشتغال ذکر کرد.

وی افزود: باید کسانی که انگیزه فعالیت و سرمایه‏‌گذاری در بخش کشاورزی دارند، شناسایی شوند و از همکاری و مشارکت آنها در توسعه بخش کشاورزی استان استفاده شود.

استاندار سمنان با تاکید بر اهمیت برگزاری مستمر جلسات ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی، اعلام کرد که با توجه به اهمیت موضوع، شخصاً در همه جلسات شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول