اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

شیعیان با قدرت به نسل‌کشی غربی‌ها پاسخ دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: شیعیان باید با قدرت به یاوه‌گویی‌های دشمنان و غرب پاسخ دهند.

شیعیان با قدرت به نسل‌کشی غربی‌ها پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، امام جمعه بویین زهرا صبح امروز با جمعی از مسئولان کانون‌های فرهنگی در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا دیدار کرد.

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در این دیدار که در دفتر وی برگزار شد با بیان اینکه امام حسن (ع) اسوه‌ای ارزشمند و کامل برای ایثار و کرامت در بین مسلمانان و به‌ویژه شیعیان است، اظهار کرد: مسلمانان امروز وظیفه دارند تا با الگوگیری از منش و سیره امامان معصوم و نیز پیروی از فرمایشات بزرگان و علماء دینی در مسیر تحقق وعده‌های الهی گام برداشته و در این مسیر از هیچ مانع و حکومت دیگری نیز واهمه و ترس نداشته باشند.

وی با بیان اینکه سجایای اخلاقی ائمه اطهار بسیار گسترده و زیاد است، تصریح کرد: بردباری و صبر از ویژگی‌های بسیار بارز امامان معصوم و به‌ویژه امام مجتبی(ع) بود که سبب جذب مریدان و علاقه‌مندان زیادی به وجود نازنین و پر از خیر و برکت ایشان در طول حیاتشان می‌شد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه هدف غرب از احاطه ضد‌فرهنگی تخریب باور‌ها و اصول دینی ملت‌های اسلامی و به‌ویژه شیعیان در سراسر جهان است، عنوان کرد: امروز تمام مسلمانان باید با اتحاد و برادری در بین خود عرصه را برای قدرت‌نمایی معنوی و اقتدار دین مبین اسلام مهیا کرده و به یاوه‌گویی‌های مکرر استکبار و غرب پاسخ بدهند.

زرینه حضور عمومی مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان کم سن و سال در مراسم مذهبی و تکایا را بیانگر علاقه قلبی آحاد شیعیان به آرمان‌های اسلامی دانست و خاطر‌نشان کرد: مسلمانان امروز نیز مانند دوران ابتدای اسلام با قدرت و اراده معنوی تهاجمات استکبار و غرب را شکسته و از بین می‌برند.

وی با اشاره به اینکه ایام مبارک شب قدر بهترین زمان برای خودسازی و دوری از گناهان کبیره است، بیان کرد: باید امیدوار بود تا با گسترده شدن برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور زمینه برای تحقق تمام آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی در سر تا سر جهان مهیا شده و دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر نقطه‌ای احساس خفت و خواری کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول