اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

اتحاد شیعه و سنی موجب پیشرفت فهرج می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فهرج گفت: اتحاد بین شیعه و سنی در فهرج موجب پیشرفت و شکوفایی شهرستان می‌شود.

اتحاد شیعه و سنی موجب پیشرفت فهرج می‌شود

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج با اشاره به ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی و نیازهای مهم این شهرستان اظهار داشت: در این زمینه در ایام مختلف بیش از 200 روحانی به منظور انجام مراسم و مناسبت‌ها به منطقه اعزام و چندین روحانی نیز به صورت دائم و سالانه در روستاها مستقر هستند.

وی گفت: با توجه به وجود اهل سنت در بخش نگین‌کویر باید از هر گونه اختلاف و تفرقه پرهیز کنیم و بنده تلاش می‌کنم با کمک مسئولان و مردم اتحاد و یکد‌لی را در بین مردم ایجاد و افزایش دهم، زیرا اتحاد بین مذاهب موجب پیشرفت و شکوفایی شهرستان می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به ساخت خانه‌های عالم در این شهرستان گفت: در سال جاری نیز پیگیری می‌کنیم تا خانه عالم در روستاها احداث شود تا برای حضور روحانیان با مشکلات کمتری روبه‌رو شویم.

وی بیان داشت: صبر و انسانیت مردم ولایت‌مدار فهرج نزول نعمات خداوند متعال را به همراه داشته و به لطف خداوند در سخت‌ترین شرایط مسئولان شهرستان فهرج در حال خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان هستند که البته این امر از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول