اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود:

دشمن بر محدودسازی تفکر شیعه در جهان تأکید دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود گفت: از نظر دشمنان، تفکر اسلام شیعی بسیار خطرناک است و آنها تأکید دارند که این تفکر باید کنترل شده و محدود شود.

دشمن بر محدودسازی تفکر شیعه در جهان تأکید دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏‌الاسلام علیرضا اسکندرپور در گردهمایی فصلی فرماندهان و مسئولان تربیت و آموزش بسیج مساجد و محلات شاهرود اظهار داشت: باید خروجی حلقه‏‌های تربیتی بسیج، کادرسازی قوی برای نظام و اسلام باشد تا بستر و زمینه لازم برای ظهور ولی عصر(عج) تحقق یابد.

وی افزود: باید بر کیفی‏‌سازی حلقه‏‌های صالحین و برگزاری هدف‏دار و منظم این حلقه‎ها در پایگاه‏‌های بسیج تأکید بیشتری شود.

اسکندرپور به تهدیدات دشمنان علیه اسلام و به خصوص شیعه اشاره و تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا حکومت اسلامی و شیعی در جهان گسترش نیابد.

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود افزود: تفکر شیعی که از نظر آنها بسیار خطرناک است، به زعم خودشان باید کنترل و محدود شود و همه‏ تلاش آنها و فشار‏ها و تحریم‏‌ها برای این منظور است.

وی با تاکید بر بصیرت‏‌افزایی در گروه‏‌های تربیتی بسیج با استفاده از سرگروه‏‌ها و مربیان مجرب و شایسته خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا افراد آگاه و دلسوز در جلسات صالحین حاضر شوند و با انتقال مفاهیم ناب و روشن اسلامی، باعث ایجاد بستر لازم برای ظهور و بروز استعدادهای اعضای حلقه شوند و این بسیار مهم است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه باید بر کار حلقه‏‌های صالحین نظارت و ارزیابی صورت گیرد، گفت: فرماندهان و مسئولان اجرایی در بسیج، نظارت لازم را بر اداره و برگزاری حلقه‏‌ها داشته باشند و کارگروه صالحین در پایگاه و حوزه‏‌های مقاومت برای ارزیابی و رفع مشکلات حلقه‏‌ها فعال باشند.

یکی از فرماندهان بسیج نیز در ادامه گفت: پیروی مردم از ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا مانع دستیابی دشمن به اهداف شومش می‏‌شود.

سیدمحمد شاه‌میری افزود: امروز دشمنان ما می‌خواهند جلوی حرکت رو به توسعه کشور جمهوری اسلامی ایران را بگیرند تا بیش از این به عنوان الگو در جهان شناخته نشود.

وی تصریح کرد: عزت و سربلندی امروز کشور ایران نشات گرفته از ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان و جان‏فشانی‌های شهیدان و خانواده شهداست.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول