اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی کردستان:

تشکیل تعاونی خبرنگاران به حل مشکلات این قشر کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کردستان خواستار تشکیل تعاونی خبرنگاران استان شد و تحقق آن را بستری برای حل مشکلات این قشر دانست.

تشکیل تعاونی خبرنگاران به حل مشکلات این قشر کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رامین اسدی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: خبرنگاران در قالب گروه‌های هفت نفره می‌توانند اقدام به تشکیل  تعاونی کنند تا از تسهیلات ویژه برای توسعه کمی و کیفی نشریات برخوردار شوند.

به گفته مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کردستان، توسعه تعاونی‌ها یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این اداره کل در سطح استان است و این مهم اقدام موثری در ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری‌های پایدار است.

اسدی با بیان اینکه درصد تعاونی‌های نیمه فعال استان به نسبت تعاونی‌های فعال در سطح پایینی قرار دارد، اضافه کرد: بیشترین واحدهای نیمه فعال مربوط به تعاونی‌های صنعتی است.

وی اضافه کرد: این مهم نشان از نقش و جایگاه تاثیرگذار تشکیل تعاونی‌ها در تداوم و ماندگاری واحدهای تشکیل شده در قالب تعاونی‌ها است.

به گفته وی، در هر جا که برای تشکیل تعاونی‌ به آموزش، ترویج و تشکیل مجامع توجه شده است، تعاونی‌های تشکیل شده ماندگاری و کارایی خوبی داشته‌اند.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان کردستان افزود: انجام برنامه‌ها و طرح‌ها در قالب تعاونی‌ها می‌تواند بازخورد و نتیجه بهتری داشته باشد.

اسدی از برگزاری همایش بزرگ تعاونی‌های برتر در این استان خبر داد و افزود: در صورت تامین به موقع اعتبار، این همایش در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد.

وی گفت: تعاونی‌های برتر برای شرکت در این همایش باید از طریق سامانه ثبت‌نام کنند و متاسفانه به دلیل عدم آشنایی تعاونگران کار ثبت‌نام در این سامانه با کندی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از تعاونی‌های برتر هنوز آشنایی کاملی در مورد اینترنت و اطلاعات ندارند و عدم آشنایی به این مهم موجب شده که تعداد ثبت‌نام‌شدگان در سامانه بسیار کم باشد.

وی خواستار ثبت‌نام تعاونگران برتر در این سامانه شد و اضافه کرد: یکی از شروط تامین اعتبار مورد نیاز برگزاری این همایش ثبت‌نام به موقع تعاونگران برتر استان در  سامانه است.

وی در ادامه از اصحاب رسانه استان به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان نام برد و گفت: خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند و باید با انتقادهای کارساز در راستای توسعه و آبادانی و رفع موانع و مشکلات افراد جامعه ایفای نقش کنند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با دادن لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران حاضر در جلسه تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول