اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

عضویت 120 هزار نفر در تعاونی مرزنشینان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از عضویت 120 هزار نفر در تعاونی مرزنشینان دشتستان خبر داد.

عضویت 120 هزار نفر در تعاونی مرزنشینان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: رفاه و آسایش مردم از مسائل مهمی است که تمامی مدیران اجرایی به آن توجه دارند و همواره در این راستا تلاش می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت معیشتی مردم و توجه به نیازهای اقتصادی ایشان از مسائلی است که در رفاه و آسایش مردم اثرات بسیار زیادی دارد و مسئولان شهرستان دشتستان توجه ویژه‌ای به آن داشته‌اند.

محمدزاده با تاکید بر تاثیر بازار و وضعیت قیمت‌ها بر زندگی و معیشت مردم بیان داشت: وضعیت بازار بر زندگی مردم اثرگذاری بالایی دارد و به منظور بهبود اوضاع معیشتی مردم باید بهبود وضعیت بازار و کنترل قیمت‌ها و برخورد با گرانفروشی را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از اجرای طرح شبنم در دشتستان و شهر برازجان خبر داد و گفت: منتظر هستیم مرکز استان بارکد بیشتری به ما اختصاص دهد که کد فوق در آینده نیز به ما داده می‌شود.

محمدزاده از عضویت 120 هزار نفر در تعاونی مرزنشینان دشتستان خبر داد و گفت: 120 هزار نفر عضو تعاونی‌های مرزنشینان دشتستان و شهر برازجان هستند.

وی در زمینه فعالیت‌های تعاونی مرزنشینان و رکود و صعود آنها، مسئله قیمت ماکارونی شهرستان که نوسانی داشته و الان برطرف شده، وضعیت میلگرد و ... نیز مطالبی بیان کرد.

معاون عمرانی فرماندار دشتستان نیز در این نشست اضافه کرد: با رسیدن به ماه میهمانی خدا اقدامات کارآمدی برای بهبود وضعیت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها برگزاری نمایشگاه ضیافت در دستور کار مدیران اجرایی شهرستان قرار دارد و در این نمایشگاه اجناس و اقلام ضروری مردم با قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

کوروش دهقان ادامه داد: نمایشگاه ضیافت شهرستان دشتستان در محله خضر شهر برازجان آغاز به‌کار کرده که در این نمایشگاه اقلام ضروری مردم شامل مرغ، برنج و انواع میوه‌ها و شیرینی‌جات توزیع می‌شود و این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان یادآور شد: مرغ از اساسی‌ترین اقلام مورد نیاز مردم است و تامین مرغ مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان از مسائل مهمی است که باید در دستور مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول