اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

بخشداری‎ها با فعال ‎کردن تعاونی‎های روستایی درآمدزایی کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: بخشداری‎ها می‎توانند با همکاری دهیاری‎ها تعاونی‌های روستایی را فعال کرده و از این راه درآمدزایی مناسبی را نصیب روستاها کنند.

بخشداری‎ها با فعال ‎کردن تعاونی‎های روستایی درآمدزایی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در نشستی با بخشداران استان اظهار داشت: بخشداران نزدیک‎ترین نیروهای حاکمیت به مردم بوده و به همین دلیل همواره در خط مقدم جبهه خدمت‎رسانی قرار دارند.

وی تصریح کرد: بخشدار امین‎ترین و در حوزه کاری مرتبط‎ترین نیروی حکومت با مردم است به همین دلیل مردم امور کاری و مشکلاتشان را برای آنها بازگو می‎کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه در نظام دینی مسئولیت‎پذیری قداست و ارزش محسوب می‎شود ادامه داد: مأموریت و مسئولیت بخشداران بسیار پرتعداد و متنوع است و این وسعت وظایف، بار مسئولیت‎پذیری بخشدار را افزایش می‎دهد که در دین مبین اسلام به این موضوع تأکید شده که هر کس بار مسئولیت پذیریش بیشتر و سنگین‎تر شود، اجر و ثواب بیشتری نصیبش خواهد شد.

جمشیدی ابراز داشت: دولت احمدی‎نژاد با ادبیات روشن مهرورزی، عدالت‎محوری و خدمت‎رسانی مردم را امیدوار و علاقه‎مند کرد که ارتباطشان را با نماینده حاکمیت که در دسترس‎ترین مسئول به آنها است تقویت کنند تا بخشی از مشکلاتشان مرتفع شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در طرح هادی به دنبال اجرای درست عدالت هستیم گفت: امکان اجرای طرح هادی در یک فرصت کوتاه در بیش از 800 روستای دارای دهیاری استان گلستان به دلیل کم بودن اعتبارات وجود ندارد، اما همه ما مسئول هستیم که تلاش و تدبیر خود را به کار گیریم تا روستائیان از امور عمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‎مند شوند.

وی ادامه داد: ساخت مسجد در هر نقطه‎ای از استان باید دارای مجوز ساخت معتبر و تأیید استعلام از مراکز و مراجع معتبر باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان همچنین بر راه‎اندازی تعاونی دهیاری‎ها تأکید کرد و افزود: بخشداری‎ها می‎توانند با همکاری دهیاری‎ها تعاونی‎های روستایی را فعال کرده و از این راه درآمدزایی مناسبی را نصیب روستاها کنند.

جمشیدی به مسأله امنیت به عنوان مهم‌ترین نیاز نظام اجتماعی تأکید کرد و خواستار برخورد جدی و بدون گذشت با افرادی که جان، مال و ناموس مردم را مورد تهدید قرار داده و به خطر می‎اندازند شد.

وی مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، اجرای طرح پزشک خانواده، طرد اتباع غیرمجاز افغان، اجرای طرح تحول بنیادین نظام آموزشی، مدیریت فضای سیاسی و طرح تحول نظام اجتماعی و اهمیت عفاف و حجاب را مهم‌ترین و پراهمیت‎ترین موضوعات کاری در حوزه بخشداران برشمرد.

استان گلستان دارای 14 شهرستان و 27 بخش است.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول