اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان آذرشهر خبر داد

اعطای تسهیلات ویژه به تعاونی‌های کشاورزی در قالب طرح مهر کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون آذرشهر گفت: به تعاونی‌های بخش کشاورزی، فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط کشاورزی، روستاییان فاقد زمین و افراد علاقمند به کشاورزی فاقد شغل در قالب طرح مهر تسهیلات ویژه‌ای پرداخت می‌شود.

اعطای تسهیلات ویژه به تعاونی‌های کشاورزی در قالب طرح مهر کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، مجید فصیحی از اجرای طرح مهر کشاورزی در شهرستان آذرشهر خبر داد و  اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و با مراجعه به سامانه tkm.mcls.gou.ir نسبت به تشکیل و اخذ تسهیلات اقدام کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ها و اهداف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ تعاون و عدالت اجتماعی، حمایت از تشکیل تعاونی‌ها و ایجاد اشتغال مولد، توانمندسازی و افزایش بهره‌وری، توسعه سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی همچنین ثبات از حق و حقوق کارفرمایان و کارگران از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آذرشهر با اشاره به گسترش فعالیت‌های این اداره گفت: توسعه و پیشرفت هر کشوری در سایه تعهد و خلاقیت و پرهیز از روزمرگی و برنامه‌ریزی دقیق میسر می‌شود.

فصیحی افزود: وظیفه این اداره خدمت به مردم، صیانت از اشتغال، ایجاد اشتغال مولد و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم صنعتی، کشاورزی و اقتصادی شهرستان آذرشهر تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و 500 کارگاه بزرگ و کوچک، 480 کارخانه صنعتی در شهرک سلیمی، 44 معدن همچنین کارگاه‌های متعدد لپه‌سازی و نخودپزی با اشتغالزایی 16 هزار نفر در شهرستان آذرشهر فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آذرشهر، تعهد اشتغالزایی این اداره در سال گذشته را سه هزار و 900 نفر ذکر کرد و افزود: با کمک و مساعدت مسئولان اجرایی شهرستان و اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی‌ها توانستیم تعهد اشتغالزایی شهرستان در سال گذشته را به هشت هزار و 556 نفر افزایش دهیم.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول