اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون روستایی استان اصفهان خبر داد

خریداری 720 تن آرد خام توسط اتحادیه‌های تعاونی روستایی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس تعاون روستایی استان اصفهان گفت: 720 تن آرد خام توسط اتحادیه‌های تعاونی روستایی خریداری شده است.

خریداری 720 تن آرد خام توسط اتحادیه‌های تعاونی روستایی اصفهان

علی جهازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به خریدهای تضمینی صورت گرفته در استان اصفهان، اظهار کرد: تاکنون هیچ نوع خرید تضمینی در زمینه سیب‌زمینی در استان آغاز نشده و علت این است که قیمت‌ها هنوز کاهش پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: ممکن است قیمت سیب‌زمینی در روزهای آینده به قیمت خرید تضمینی برسد.

رئیس تعاون روستایی استان اصفهان اضافه کرد: قیمت پیش‌بینی شده برای این محصول مبلغ 155 تومان ارزیابی شده است.

وی افزود: سیب‌زمینی‌های محصول پائیزه شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر خوانسار، چادگان و تیران و کرون و سمیرم اگر به قیمت تضمینی برسد توسط سازمان تعاون روستایی خریداری می‌شود.

جهازی زمان خرید تضمینی محصول سیب‌زمینی را اواسط پاییز عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی شده میزان کشت این محصول در این مدت زیاد بوده اما امکان خرید تضمینی پیاز بسیار کم است.

وی از خرید تضمینی گندم در استان سخن گفت و تصریح کرد: از ابتدای برداشت گندم تاکنون بیش از 30 هزار تن گندم به صورت توافقی توسط مراکز خرید شرکت‌های تعاونی روستایی استان اصفهان از کشاورزان در حوزه عمل تعاونی‌ها، خریداری شده است.

رئیس تعاون روستایی استان اصفهان اضافه کرد: مقدار گندم خریداری شده به کارخانجات آرد و سیلوهای شرکت غله و بازرگانی تحویل و وجه مربوط به محصول خریداری شده نیز به کشاورزان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: در سال جاری 720 تن آرد خام نیز توسط اتحادیه‌های تعاونی روستایی خریداری و توسط شرکت‌های تعاونی روستایی میان روستاییان و خبازی‌های روستایی توزیع شده است.

جهازی اضافه کرد: 8 میلیون و 989 هزار و 932 لیتر مواد سوختی و فرآورده‌های نفتی توسط فروشگاه‌های نفت شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی در دو جایگاه پمپ بنزین و دو جایگاه سی‌ان‌جی در مناطق روستایی توزیع و خدمت‌رسانی شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول