اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

هدفی جز خدمت به حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از خدمت فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد خودنمایی نیست بلکه رفع گره‌های کور حوزه فرهنگی این استان است.

هدفی جز خدمت به حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در جمع مسئولان فرهنگی و اصحاب رسانه اظهار کرد: اگر در این استان برای کارهای فرهنگی از خود نیرو و وقت می‌گذاریم همه برای رفع گره‌های کور این حوزه مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر تلاشی می‌شود همه برای تعالی این عرصه بوده و برخی بدانند که ما نه برای خودنمایی و نه برای کاندیداتوری در انتخابات تلاش می‌کنیم.

کمالوندی افزود: در مدت بیش از یک سال که مدیریت ارشاد این استان را بر عهده گرفته‌ایم همه برای خدمت بوده و اصل را بر این گذاشته‌ایم که از حوزه فرهنگ استان رفع مظلومیت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در آخرین کار انجام شده خانه مطبوعات را در استان راه‌اندازی کردیم تا این که بتواند مأمن و پناهگاهی برای خبرنگاران باشد.

کمالوندی در ادامه به رسالت خبرنگاران در هنگامه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اگر در این عرصه خدشه‌ای به نظام وارد شود به مانند این است که در هشت سال دفاع مقدس نیز دستاوردی برای این مردم و نظام و کشور حاصل نشده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امیدبخشی در اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها معرفی کرد و گفت: در مقابل، سیاه‌نمایی به معنای مقابله کردن با اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم مطبوعات ما این گونه نباشند.

این مسئول افزود: نقد منصفانه در این بین نباید فراموش شود که در آن علاوه بر بیان کمبودها و نقایص، کارهای انجام شده و خدمات نیز بیان می‌شود.

کمالوندی تصریح کرد: اگر مرغ گران می‌شود نباید به جای ارائه راهکارها داد و بیداد به راه اندازیم و دشمنان را نسبت به اقداماتشان که یکی از آن‌ها تحریم بوده خوشحال و راضی کنیم.

وی سیاه‌نمایی را نقطه مقابل نقد منصفانه دانست و گفت: سیاه‌نمایی در قاموس رسانه متعهد نیست و اکنون آن که به دنبال سیاه‌نمایی بوده تنها دشمن خارجی است که سعی دارد مردم را نسبت به نظام، انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌ها بدبین کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول