اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه:

روحانیان در اشاعه فرهنگ کارآفرینی جامعه نقش مؤثری دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: روحانیان نقش موثر در ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت‌آموزی در جامعه دارند.

روحانیان در اشاعه فرهنگ کارآفرینی جامعه نقش مؤثری دارند

فرشید امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از اجرای طرح ترویج کارآفرینی و مهارت‌آموزی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: طرح جهادی ترویج کارآفرینی و مهارت‌آموزی با رویکرد نظام ارزشی در ماه مبارک رمضان به صورت گسترده در سطح استان اجرا می‌شود.

امیری خاطرنشان کرد: ایام ماه مبارک و پر فیض رمضان فرصت مناسبی است تا روحانیان در مجامع و محافل معنوی، همسو با آموزه‌های دینی، به معرفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بپردازند و جوانان و خانواده‌ها را با اهمیت یادگیری آموزش‌های مهارتی بیشتر آشنا کنند.

وی با تاکید بر نقش موثر روحانیان در ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و مهارت‌آموزی در جامعه بیان داشت: در اجرای این طرح روحانیان با همکاری کارشناسان مشاوره و هدایت آموزشی و تبیین جایگاه ارزشمند مهارت‌آموزی و اهمیت کار و کارآفرینی در دین مبین اسلام، جوانان را به فراگیری آموزش‌های مهارتی ترغیب می‌کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح مذکور در استان کرمانشاه، تصریح کرد: ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی وظیفه‌ای است که همه در قبال آن مسئولیت دارند.

امیری تاکید کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که مهارت‌آموزی به دغدغه اصلی خانواده‌ها تبدیل شود و جوانان با فراگیری مهارت‌های نوین، زمینه توسعه بهتر و بیشتر کشور عزیزمان را فراهم آورند.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول