اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس:

بیمه طلایی فرهنگیان از نظر قانونی تصویب شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس گفت: بیمه طلایی فرهنگیان باید از نظر قانونی، در سطح کلان و کشوری تصویب شود.

بیمه طلایی فرهنگیان از نظر قانونی تصویب شود

حبیب آغاجاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در هندیجان اظهار کرد: با تمام تلاش در راستای پیگیری بحث بیمه طلایی فرهنگیان بازنشستگان هستیم و امیدواریم دیگر مسئولان نیز در این زمینه ما را یاری کنند.

وی افزود: بیمه طلایی فرهنگیان باید از نظر قانونی و در سطح کلان و کشوری تصویب شود تا این قشر نیز با آسایش خاطر بیشتری فعالیت روزانه و معیشتی خود را دنبال کنند.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان خوزستان دارای استعدادها و فعالیت‌های بالقوه‌ای است که می‌توان با توجه و تأمین اعتبار آنها را تبدیل به فعل کرد.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه مضاعف می‌توان در بین اقشار مختلف جامعه، نخبگان بسیاری را دنبال و جست‌وجو کرده و آنها را در راستای ارتقا و پیشرفت کشور حمایت کرد.

آغاجاری با اشاره به اینکه یافتن نخبگان در بخش‌های مختلف اجرایی جامعه بر عهده نهاد آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: اگر برای تربیت و یافتن نخبگان اعتبار ویژه‌ای اختصاص داده نشود نمی‌توان استعدادیابی کرد و بسیاری از ظرفیت‌های موجود هدر می‌رود.

وی همچنین عنوان کرد: مسئولان باید راه خدمت‌رسانی به مردم را در رأس امور اجرایی خود قرار داده و از این طریق مشکلات، کمبودها و نواقص موجود در شهرها را برطرف کنند.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: با کمبود و تزریق اعتبارات قطره‌چکانی به شهرهای حوزه انتخابیه‌ام نمی‌توان مدیریت مناسبی در راستای ارتقای بخش‌های مختلف آنها اجرایی کرد و امیدواریم در این راستا مسئولان امر توجه و حمایت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول