اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس در اردبیل:

فارس وامدار هیچ فرد و حزبی نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در اردبیل گفت:‌ خبرگزاری فارس در خط و مشی خبری خود سیاست کلان نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار داده و وامدار هیچ فرد و جریان خاص نیست.

فارس وامدار هیچ فرد و حزبی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد ظهر امروز در جریان بازدید استاندار اردبیل از دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل همزمان با روز خبرنگار اظهار داشت:‌ خبرگزاری فارس بهمن‌ماه سال 82 با توجه به نیاز کشور در مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی و احساس مسئولیت خطیر در این حوزه شکل گرفت چرا که وجود یک رسانه ولایی و اصولگرا در مقابله با جنگ نرم دشمن احساس می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: این خبرگزاری در مواجهه با رسانه‌های غربی و امپریالیسم تبلیغاتی دشمن توانسته است در خط مقدم خنثی کردن توطئه‌ها و ترفند‌هایی باشد که علیه نظام اسلامی تدارک دیده می‌شود.

سرپرست خبرگزاری فارس در اردبیل یادآور شد: خبرگزاری فارس در 9 سال فعالیت خود نشان داده است که هرگز از خط قرمز نظام که اصول انقلاب و ولایت فقیه است پا فراتر نگذاشته و سعی کرده است شفاف و روشن و مطابق با همین موازین اطلاع‌رسانی خود را انجام دهد.

حسین‌نژاد گفت:‌ فعالیت خبرگزاری فارس در استان اردبیل نیز از سال 84 آغاز شده و ما با همراهی پرسنل خدوم و زحمتکش این رسانه مطابق با سیاست‌ها و خط قرمز تعیین شده حرکت کرده و شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم تا در جبهه خبر و آگاهی‌بخشی موفق و کار‌آمد عمل کنیم.

این مسئول تولید 25 تا 30 خبر در روز را عملکرد موفق خبرگزاری فارس توصیف کرد و افزود: ما در سه شیفت کاری به همت همکاران تلاش می‌کنیم تا خبرهای به روز و اتفاق‌ افتاده در جامعه را به شکل صحیح و صادقانه اطلاع‌رسانی کنیم به طوری که با تولید اخبار متنوع رضایت مخاطب را نیز جلب می‌کنیم.

 

* فارس پیشتاز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست خبرگزاری فارس در اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:‌ حجم تولید اخبار و گزارش‌های ما به نحوی است که ماهانه با تولید 700 خبر و در برخی از فصول حتی بیشتر رتبه اول تولید و انتشار اخبار را در استان اردبیل داریم.

حسین‌نژاد تاکید کرد: خبرگزاری فارس در پاسخگویی به مطالبات مردم و اعتلا و توسعه استان گام‌های جدی برداشته و سعی کرده عملکرد مثبت مسئولان نظام و نمایندگان دولت را منعکس کند تا به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه خدمات نظام را عرضه کند.

وی پرهیز از ایجاد رسانه تک صدایی و وامدار به حزب و گروه خاص را خاطرنشان کرد و گفت: رسانه‌ای پویا و دارای مخاطب است که در مسیر خواسته مردم و بیان دیدگاه‌های فراگیر حرکت کند که ما با پایبندی به این اصول سعی داریم ذره‌ای عدول از آرمان خود نداشته باشیم.

سرپرست خبرگزاری فارس در اردبیل ادامه داد:‌ در انعکاس اخبار و رویدادها با رعایت انصاف و اصول حرفه‌ای سعی کردیم خط و مشی خودمان را پاس داشته و ذره‌ای از آن عدول نکنیم و اگر تقابلی نیز بین مدیران و مسئولان بوده است در نهایت انصاف و بیان مواضع دو طرف در کار اطلاع‌رسانی همت کرده‌ایم.

حسین‌نژاد با طرح چند معضل و مشکل در حوزه مطبوعات استان اردبیل تصریح کرد:‌یک نوع آشفتگی و چند دستگی در این حوزه به نظر می‌رسد که امیدواریم با درایت استاندار اردبیل وضعیت بی‌ سرو سامان خانه مطبوعات سامان گرفته و سعی کنیم با قوی کردن این مرجع و پشتوانه حوزه خبر و رسانه فعالیت‌های مثبت و سازنده‌ای را شاهد باشیم.

وی ضرورت آسیب‌شناسی در این زمینه با برگزاری نشست مشترک استاندار و فرهنگ و ارشاد استان را یادآور شد و افزود:‌ توزیع ناعادلانه آگهی‌ها و نگاه تمرکزی به یک رسانه در این زمینه آفتی بزرگ است در حالی که باید این مجموعه متناسب با تیراژ و قابلیت رسانه‌ها و اهمیت حضور آنها در صحنه آگهی توزیع کرده تا بخشی از مشکلات مالی رسانه‌های استان برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست خبرگزاری فارس در اردبیل در پایان سخنان خود از استاندار اردبیل خواست با شکل‌گیری مجتمع نشریات و فعالان رسانه در یک نقطه از شهر با حمایت‌های بانکی و تامین زمین مورد نیاز با کاربری فرهنگی همت کرده و دغدغه‌های اجاره‌نشینی نشریات را به حداقل برساند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول