اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی سیرجان خبر داد

افزایش 3 رشته در دانشگاه صنعتی سیرجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی سیرجان گفت: با موافقت وزارت علوم‌، اطلاعات و فناوری 3 رشته کارشناسی مهندسی برق قدرت‌، مهندسی رباتیک ‌و علوم مهندسی به دانشگاه صنعتی سیرجان اختصاص یافت.

افزایش 3 رشته در دانشگاه صنعتی سیرجان

محمدباقر رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: با موافقت وزارت علوم‌، اطلاعات و فناوری سه رشته کارشناسی مهندسی برق قدرت‌، مهندسی رباتیک ‌و علوم مهندسی به دانشگاه صنعتی سیرجان اختصاص یافت.

وی بیان داشت: این سه رشته در مقطع کارشناسی با پذیرش 65 نفر در هر رشته که داوطلبان انتخاب رشته می‌توانند در این رشته‌ها که در دفترچه قبلی انتخاب رشته سازمان سنجش ثبت نشده است، اقدام کنند.

رهنما افزود: هم اکنون این دانشگاه 2 هزار و 100 دانشجو در 10 رشته کارشناسی دارد که از اول مهر ماه سال جاری با افزایش سه رشته فوق به 2 هزار 700 ‌دانشجو در 13 رشته کارشناسی می‌رسد.

وی از اتمام 6 هزار و 200 متر‌مربع ساختمان این دانشگاه در طرح‌های توسعه خبر داد و گفت: یک هزار و 100 متر‌مربع مسجد‌، 3 هزار و 400 متر‌مربع کلاس درس ‌و یک هزار و 700 متر‌مربع سالن اجتماعات با هزینه 25 میلیارد ریال انجام شده است.

رهنما عنوان کرد:‌ مبلغ 8 میلیارد ریال‌ از اعتبارات ملی‌، 14 میلیارد ریال استانی‌ و 3 میلیارد ریال کمک‌های خیران تأمین شده که برای سال تحصیلی جدید آماده می‌‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول