اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد نیشابور:

دانشگاه آزاد نیشابور رتبه دوم فعالیت‌های قرآنی منطقه 9 را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از کسب رتبه دوم فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی منطقه 9 دانشگاه‌های آزاد اسلامی توسط این دفتر خبر داد.

دانشگاه آزاد نیشابور رتبه دوم فعالیت‌های قرآنی منطقه 9 را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد نیشابور، حجت‌الاسلام احمد رجایی‌پور اظهار کرد: این رتبه‌بندی طی بررسی‌هایی در ارتباط با فعالیت‌های دفاتر فرهنگ اسلامی منطقه 9 دانشگاه‌های آزاد انجام شده است.

وی افزود: هر ساله عملکرد دفاتر فرهنگ اسلامی واحدهای دانشگاهی، توسط دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی مقایسه و واحدها بر اساس کمیت و کیفیت فعالیت‌های انجام شده رتبه‌بندی می‌شوند.

این مسئول دانشگاه آزاد واحد نیشابور  اظهار داشت: کسب رتبه دوم توسط این واحد در سال گذشته به دلیل برگزاری پرشور مسابقات سراسری قرآن و عترت، اجرای محافل انس با قرآن، اردوهای دانشجویی ویژه فعالان فرهنگی و برگزاری مراسم و ادعیه مختلف به مناسبت‌های گوناگون بوده است.

رجایی‌پور اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی در خوابگاه‌های دانشجویی و حلقه‌های معرفت و مسابقات کتبی و شفاهی برگزار شده در این واحد دانشگاهی از دیگر موارد انتخاب این واحد به عنوان واحد دوم برتر بوده است.

وی ضمن تبریک این موفقیت به مسئولان این واحد، اظهار امیدواری کرد بتوان با افزایش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و ارتقای کیفیت این برنامه‌ها شاهد کسب رتبه‌های برتر برای این دانشگاه باشیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول