اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد

دستورات ویژه نیکزاد برای نوسازی بافت‌های فرسوده قم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه نوسازی بافت‌های فرسوده استان از هزار و 73 هکتار به 2 هزار و 34 هکتار افزایش یابد، خبر داد.

دستورات ویژه نیکزاد برای نوسازی بافت‌های فرسوده قم

احمد امیرآبادی‌فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های نمایندگان استان در ایام تعطیلی مجلس اظهار کرد: دو بازدید سرزده از مجموعه ورزشی دخانچی، تمرینات تیم والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین صورت گرفت.

وی با اشاره به بازدید از سه شهرک صنعتی استان و پیگیری برای رفع برخی مشکلات این شهرک‌ها افزود: با مدیرعامل شرکت پتروشیمی کشور جلسه‌ای برگزار کرده و در خصوص کارخانه‌هایی که به دلیل نداشتن مواد اولیه تعطیل شده بود، مباحثی مطرح و وی دستوراتی را برای بررسی این موضوع صادر کرد.

نماینده مردم قم در خانه ملت تصریح کرد: همچنین از مدیرعامل پتروشیمی کشور درخواست ایجاد واحدهای پتروشیمی در استان را کردیم که مقرر شد، کارگروهی تشکیل و با بررسی ظرفیت‌ها، چند واحد پتروشیمی در قم ایجاد شود.

امیرآبادی در ادامه از برگزاری جلسه با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن کشور برای جمع‌آوری ریل‌های راه آهن از سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: علی نیکزاد دستور بررسی و اجرای جمع‌آوری ریل‌های راه آهن از داخل شهر را صادر کرد که البته این موضوع طی فرآیندی چند ساله باید صورت گیرد.

وی همچنین از دستور وزیر راه و شهرسازی برای احداث پل میثم که توسط راه آهن متوقف شده بود خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه موضوع حل اسناد 200 منزل محله زینبیه کهک مطرح شد و وزیر دستور حل این مشکل را صادر کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه نوسازی بافت‌های فرسوده استان از 1073 هکتار به 2034 هکتار افزایش یابد، خبر داد و افزود: نیکزاد همچنین دستور احداث مساجد در پنج شهر قم را نیز صادر کرد.  

امیرآبادی با بیان اینکه تعدادی از نامه‌های شهرداری برای حل مشکلات استان را به وزیر ارائه کردیم اضافه کرد: وزیر هم در اکثر نامه‌ها دستورات خوبی صادر کرد و ان‌شاءالله دستورات وی هر چه سریع‌تر در استان اجرایی شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول