اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

450 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب اردبیل اعلام آمادگی کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برای حضور در نمایشگاه کتاب اردبیل که شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود 450 ناشر اعلام آمادگی کردند.

450 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب اردبیل اعلام آمادگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی ظهر امروز در جلسه هماهنگی نهمین نمایشگاه سراسری کتاب در اردبیل اظهار داشت: از بین این ناشران به دلیل محدودیت جا و مکان 160 ناشر انتخاب شده و برای آنان غرفه اختصاص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما بسیار مشتاق بودیم تا تمام این ناشران در استان بپذیریم اما به دلیل اینکه بیشتر از 160 غرفه در اختیار ما نیست نتوانستیم از تمام این ناشران در استان اردبیل پذیرایی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: لیست ناشران به موسسه فرهنگی کشور اعلام و از طریق این موسسه اسامی و مشخصات ناشران برای حضور در نهمین نمایشگاه بین‌المللی معرفی شده‌اند.

شرفی گفت: در استان اردبیل نیز از بین 27 ناشر 17 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب اعلام آمادگی و ثبت نام کردند.

برگزاری نمایشگاه کتاب اردبیل با 40 درصد تخفیف

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه در این نمایشگاه کتاب‌ها با تخفیف 40 درصدی به فروش می‌رود، بیان داشت: برای این نمایشگاه مبلغ 300 میلیون تومان بن در نظر گرفته شده که با عاملیت بانک صادرات و طبق برنامه‌ریزی توزیع خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه تاکید وزیر بر برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در نمایشگاه‌های کتاب است، افزود: بر همین مبنا فرهنگ مهدویت، حجاب و عفاف، دفاع مقدس، امر به معروف و نهی از منکر و ... نیز در این نمایشگاه مدنظر خواهد بود.

شرفی ادامه داد: انتظار داریم در این نمایشگاه نیز همچون هشت نمایشگاه گذشته دستگاه‌های فرهنگی ما را همراهی کنند تا نقصی در برگزاری این نمایشگاه شاهد نباشیم.

وی در خصوص سهولت ایاب و ذهاب مردم برای این نمایشگاه نیز تصریح کرد: اتوبوسرانی با هماهنگی‌هایی که انجام می‌دهد امسال طوری باید عمل کند تا شهروندان ما بتوانند با کمترین دغدغه از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: به دنبال اعلام آمادگی ناشران غرفه‌ها آماده شده و علاوه بر آن برگزاری برنامه‌های جنبی از قبیل کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های دینی را در این نمایشگاه برگزار خواهیم کرد.

شرفی عنوان کرد: نمایشگاه از دوم تا هشتم شهریور ماه مقارن با هفته دولت در اردبیل برگزار می‌شود و بازدید کنندگان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 21 برای بازدید از این نمایشگاه حضور به هم رسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: این ساعت قابل تمدید است و ما می‌توانیم حداکثر تا دو ساعت این زمان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول