اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزار می‌شود

نمایشگاه منتخب آثار دومین دوسالانه تصویرسازی نیایش

خبرگزاری فارس: مدیر خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه سالانه تصویرسازی نیایش با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و آستان قدس رضوی خبر داد.

نمایشگاه منتخب آثار دومین دوسالانه تصویرسازی نیایش

آزاده کوفگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه تصویرگری نیایش با سه موضوع نیایش، سیره و زندگانی امام رضا (ع) و داستان‌های مذهبی از روز پنج‌شنبه 26 مردادماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه هم‌زمان در دو مکان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه هم در گالری خانه هنرمندان در پارک ایثارگران و گالری نقش خانه اصفهان واقع در مجتمع فرهنگی هنری سوره جهت بازدید عموم برگزار می‌شود.

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: در این نمایشگاه 180 اثر در قالب 162 قاب منتخب آثار دومین دوسالانه تصویرگری نیایش است که از میان یک‌ هزار و 500 اثر رسیده از سراسر کشور به دبیرخانه دومین دوسالانه تصویرگری نیایش انتخاب شده‌اند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه پیش از این با هدف ترویج فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، توجه به جنبه‌های تصویری نیایش، شناسایی و حمایت از هنرمندان تصویرگر و هم‌چنین ترویج جلوه‌های بصری زندگانی امام رضا (ع) توسط موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار شده بود.

کوفگر با بیان اینکه نمایشگاه منتخب آثار دومین دوسالانه تصویرسازی نیایش در ساعت 17 بعد از ظهر روز پنج‌شنبه 26 مردادماه سال جاری است، تأکید کرد: این نمایشگاه تا روز چهارشنبه هشت شهریورماه جهت بازدید علاقه‌مندان از ساعت 9 صبح تا 13 بعد از ظهر و 16 تا 20 شب ادامه دارد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول