اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان امسال

محافل انس با قرآن شوشتر به رقم 100 رسید

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر گفت: محافل انس با قرآن در سطح این شهرستان در شرایط کنونی به رقم 100رسیده است.

محافل انس با قرآن شوشتر به رقم 100 رسید

حجت‌الاسلام حیدر شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در سال‌جاری در ماه مبارک رمضان تا کنون 100 محفل انس با قرآن در مساجد معروف شوشتر برگزار شده که این تعداد محفل در سطح شهرستان شوشتر رقم قابل توجهی است.

وی گفت: برخی از محافل انس با قرآن شهرستان شوشتر بسیار شاخص هستند که اداره سازمان تبلیغات اسلامی نیز از سه محفل حمایت مالی کرده است.

این مسئول فرهنگی با اشاره به تعداد روحانیان فعال در سطح شهرستان شوشتر در ایام مبارک رمضان خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان 50 روحانی به صورت مستقر و در قالب طرح هجرت فعالیت می‌کند و با حضور این روحانیان، فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان شوشتر رونق ویژه‌ای دارد.

شهریاری با اشاره به اینکه روحانیان پیش از ماه مبارک رمضان برای فعالیت‌های قرآنی این ماه توجیه شده‌اند، تأکید کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان جلسه توجیهی مبلغان شوشتر برگزار شده است و رئوس مطالب برای تبلیغ در این ماه در اختیار افراد قرار گرفته است.

شهرستان شوشتر بیش از 100 باب مسجد دارد و در سال‌های گذشته برای رفع محرومیت‌های موجود در مساجد شوشتر اعتبارات ویژه‌ای هزینه شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول