اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان:

کارگروه فرهنگی سیاست‌گذار سازمان تبلیغات است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان گفت: کار کمیته‌های کارگروه‌ فرهنگی شهرستان سیاست‌گذاری و تبیین وظایف در این سازمان را بر عهده دارد.

کارگروه فرهنگی سیاست‌گذار سازمان تبلیغات است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدموسی مدنی ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه‌ اجتماعی و فرهنگی شهرستان آبادان گفت: کمیته‌های موجود در کارگروه‌ فرهنگی یک شهرستان مسئولیت کار اجرایی به عهده ندارند بلکه اصل وظیفه این کمیته‌ها سیاست‌گذاری و تبیین وظایف در زمینه‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه برای حصول نتیجه در کار فرهنگی نیاز به مباحثه است گفت: این کمیته‌ها را باید با حضور افراد صاحب‌نظر غنا بخشیده و از وجود چنین افرادی برای دستیابی به راهکارهای بهتر استفاده کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان خاطرنشان کرد: کمیته تقویت همبستگی و وحدت و هویت اسلامی و ملی که با مسئولیت این سازمان تشکیل شده‌است اهمیت زیادی دارد زیرا سایر کمیته‌ها با ما در ارتباط هستند و تمام امور مربوط به پیشبرد و تکامل جامعه به همبستگی و هویت اسلامی و ملی بستگی دارند.

مدنی با اشاره به اینکه اگر به بحث همبستگی ملی پرداخته نشود جوانان از هویت ملی و اسلامی تخلیه می‌شوند تصریح کرد: در نتیجه اهمیت ندادن به این امر، تفرقه و نفاق در بین جوانان ایجاد شده و امنیت جامعه مورد هدف قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در جلسه اول کمیته محورهای لازم در زمینه همبستگی مطرح شده‌است اظهار کرد: در این جلسه به محورهای مشترک میان مردم مسلمان منطقه پرداخته شد چراکه بین قومیت‌های منطقه مشترکاتی وجود دارد که در رأس آنها باورهای دینی مردم است و در مراسم و مناسبت‌های دینی نمود پیدا می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان افزود: بحث دومی که در این زمینه مطرح است موضوع قرآن کریم و ائمه اطهار است که در قرآن به عنوان ثقلین اشاره شده و باید برای انس گرفتن جامعه با آنها کارهای مهم صورت گیرد.

مدنی ادامه داد: برای تمسک جامعه به این دو گوهر ارزشمند باید در زمینه‌های شناختی و معرفتی و همچنین در زمینه‌های عملی کارهای زیادی انجام داد.

وی در پایان با بیان اینکه سومین محور محور رهبری جامعه است، گفت: مسئله همبستگی و هویت ملی و اسلامی را از دید ولایت و امامت و رهبری نیز باید مورد بررسی قرار داده و در مسائل اجتماعی و فرهنگی اصل رهبری جامعه اسلامی را همواره مورد توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول