اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

کانون‌های فرهنگی بازوان توانمند سازمان تبلیغات‌ هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: کانون‌های فرهنگی بازوان توانمند سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

کانون‌های فرهنگی بازوان توانمند سازمان تبلیغات‌ هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، به منظور بررسی مشکلات کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در استان کردستان نشست استانی مسئولان کانون‌های فرهنگی در سنندج برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ظهر امروز در این نشست با اشاره به اهمیت وجود کانون‌های فرهنگی تبلیغی در استان اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی بازوان توانمند سازمان تبلیغات اسلامی هستند.
حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری افزود: این کانون‌ها با اجرای فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان به عنوان سرمایه‌های معنوی تبلیغات اسلامی مطرح هستند و می‌توانند در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی استان موثر باشند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از طرح‌های اجرایی توسط کانون‌های فرهنگی در استان از سوی ادارات تابعه ابلاغ می‌شود و برخی از طرح‌های کانون‌ها نیز توسط مسئولان کانون‌ها باید پیشنهاد شود تا ضمن بررسی با حمایت مالی اداره کل تبلیغات اسلامی طرح‌های آنها اجرایی شود.
وی تصریح کرد: این کانون‌ها در برنامه‌های ملی و مذهبی و مناسبت‌های مختلف همکاری و تعامل خوبی با اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان دارند و باید در این راستا تلاش بیشتری نیز داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده توسط کانون‌های یاد شده خواستار گسترش فعالیت‌های فرهنگی استان شد و گفت: کردستان به تعبیر مقام معظم رهبری استانی فرهنگی است و جا دارد از ظرفیت‌های فرهنگی استان به نحو مطلوب استفاده شود.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه هم‌اکنون 45 کانون فرهنگی در استان فعالیت دارند، اظهار داشت: از این تعداد 22 مورد در سنندج، 11 مورد در قروه، پنج مورد در سقز، 3 مورد در دهگلان، دو مورد در مریوان و دو مورد نیز در بیجار قرار دارد.
حجت‌الاسلام مصائبی افزود: در حال حاضر شهرستان‌های کامیاران، دیواندره و بانه فاقد کانون‌های فرهنگی و تبلیغی هستند و ادارات تابعه شهرستان های استان آمادگی لازم را برای صدور مجوز به متقاضیان تشکیل کانون‌های فرهنگی دارد.
وی همچنین به اهداف راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی در استان پرداخت و بیان داشت: تبلیغ اسلام و ارزش‌های اسلامی نظام، ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی و بسترسازی برای اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه‌های طرح اوقات فراغت و برگزاری کلاس‌های آموزشی، تبلیغی و ایجاد فضای مطالعاتی از جمله این اهداف است.
وی یادآور شد: همچنین تشکیل گروه‌های مذهبی، کلاس‌های قرآن کریم، اجرای گفتمان‌های دینی با موضوعات مختلف و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و تبلیغی است.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف کتاب، حجاب و عفاف و غیره نیز از دیگر فعالیت‌های این کانون‌ها محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ش10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول