اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید سرپرست مرکز انفورماتیک سازمان تبلیغات ‌از سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز انفورماتیک سازمان تبلیغات اسلامی به همراه هیئت همراه وضعیت موجود اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان را بررسی کردند.

بازدید سرپرست مرکز انفورماتیک سازمان تبلیغات ‌از سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، کارشناس انفورماتیک اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان پیش از ظهر امروز طی نشستی در زمینه بررسی فعالیت‌های حوزه انفورماتیک تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان در سال 1390 اظهار داشت: بهبود، مدیریت و نگهداری شبکه کامپیوتری اداره، بهبود و ارتقاء سیستم تلفن گویا اداره، نصب و آموزش نرم‌افزارهای مورد نیاز واحدهای مختلف سازمان به کارکنان، آموزش نسخه جدید سیستم اتوماسیون اداری (فایلر پلاس) به پرسنل و پشتیبانی سخت افزاری و نرم‌افزاری کامپیوترهای اداره از جمله فعالیت‌های واحد انفورماتیک این اداره‌کل در سال گذشته بوده است.

عبدالرضا بروسان افزود: پیش‌بینی و تهیه سخت افزار و نرم افزار برای واحدهای مختلف و شهرستان‌های تابعه، ارائه مقالات در رابطه با کامپیوتر، اینترنت و شبکه، تعمیرات سخت افزار کامپیوتر در داخل اداره، ارائه اینترنت به تمامی پرسنل اداره با برنامه، مدیریت و فایروال (آی زا سرور)، طبق جدول زمانبندی از دیگر فعالیت‌های این حوزه در سال 90 بوده است.

وی همچنین بیان داشت: بازدید از وضعیت سخت افزاری و نرم افزاری شهرستان‌های تابعه و رفع مشکل و تجهیزکردن آنها در صورت تصویب، سرویس کامل سرورها و تجهیزات شبکه اداره و تشکیل جلسات کمیته اتوماسیون اداری به طور مداوم از دیگر فعالیت‌های حوزه انفورماتیک در سال قبل بوده است. 

‌سرپرست مرکز انفورماتیک سازمان تبلیغات اسلامی به همراه کارشناس عمران، کارشناس سایر منابع و کارشناس حقوقی از واحدهای مربوط به حوزه انفورماتیک اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان بازدید و از نزدیک آن حوزه را مورد ارزشیابی قرار دادند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول