اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری محقق می‌شود

ساماندهی تمام گلزارهای شهدای استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ساماندهی تمام گلزارهای شهدای استان بوشهر تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

ساماندهی تمام گلزارهای شهدای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمد حاجی‌زاده شامگاه چهارشنبه در بازدید از پروژه ساماندهی گلزار شهدای آبپخش اظهار داشت: شهدا از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و باید تمام توان خود را برای خدمت به شهدا و خانواده محترم ایشان به‌ کار گیریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خاطر نشان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید در ترویج فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت بیش از پیش تلاش کنیم.

حاجی‌زاده بیان کرد: رسالت ما بصیرت و دشمن‌شناسی و تبعیت از ولایت است و باید با وحدت و یکپارچگی توطئه‌های دشمنان فتنه‌گران را خنثی کنیم.

وی اضافه کرد: بنیاد شهید استان بوشهر برنامه‌های متعددی به منظور تجلیل از مقام شهدا دارد و ساماندهی گلزارهای شهدا از اقدامات ارزشمندی است که در این زمینه صورت می‌پذیرد.

این مسئول یادآور شد: در آبپخش در سال‌های اخیر در نقاط شهری و روستایی آبپخش اقدامات ارزشمندی به منظور ساماندهی گلزارهای شهدا صورت پذیرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ادامه داد: گلزارهای شهدای درواهی و بهرام‌آباد آبپخش که سال گذشته شاهد اجرای عملیات ساخت آنها بوده‌ایم تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری و افتتاح آنها خواهیم بود.

حاجی‌زاده گفت: با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر آبپخش گلزار شهدای شهرک قلایی آبپخش در آینده‌ای نزدیک کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی متذکر شد: سامان‌دهی تمامی گلزارهای شهدای استان بوشهر تا پایان سال جاری از برنامه‌های ارزشمند این نهاد است که تا پایان سال شاهد اجرا و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها خواهیم بود.

حاجی‌زاده اذعان کرد: در استان بوشهر سامان‌دهی گلزار مطهر شهدا در پنج شهرستان پایان یافته و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری این روند در تمام گستره استان انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر عنوان کرد: طراحی تمثال مبارک شهدا و نصب این تمثال‌ها در بلوار اصلی شهرهای استان از برنامه‌های این نهاد برای زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه است.

حاجی‌زاده در ارتباط با روند اجرای این طرح گفت: این طرح به صورت ضربتی تا پایان سال 91 در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول