اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نظرآباد خواستار شد

طراحی تمام برنامه‌ها بر اساس آموزه‌های قرآنی

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: در نظامی که بر اساس اصول دینی و قوانین اسلامی شکل گرفته و عمل می‌کند، تمام طرح‌ها و برنامه‌ها باید بر اساس آموزه‌های قرآنی تدوین و اجرا شود.

طراحی تمام برنامه‌ها بر اساس آموزه‌های قرآنی

حجت‌الاسلام علی‌اکبر وثوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این دنیا هیچ امری بدون برنامه مشخص و منظم به پیش نمی‌رود و ساده‌لوحانه است که تصور کنیم، افتادن حتی یک برگ خشک از درختان بدون برنامه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بنابراین در جهانی که بر این محور منظم و منسجم حرکت می‌کند، انسان‌ها نیازمند راهنمایی برای رسیدن به تعالی و سعادت هستند که این راهنما کتاب دینی مسلمانان یعنی کلام‌الله مجید است.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد تاکید کرد: به طور قطع اگر بشریت به دنبال یافتن راه صحیح است، نمی‌تواند هیچ راهنمایی به غیر از کلام‌الله مجید بیابد.

وثوقی با اشاره به اصول و آمارهای انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در سال 57 با هدایت و رهبری مرجعیت معظم شیعه برای استقرار احکام و حدود اسلامی علیه رژیم طاغوت قیام کردند و خواسته اصلی آنها استقرار نظامی دینی بوده و هست.

وی تاکید کرد: بنابراین مدیران و مسئولان ارشد نظام باید تمام برنامه‌ها و اهداف خود را بر اساس آموزه‌ها و تعالیم قرآنی تنظیم کنند و برنامه‌هایی را اجرایی کنند که بر این اساس از ابتدا طراحی و تنظیم شده است.

قرآن تنها برای ماه مبارک رمضان نیست

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به برگزاری مراسم‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان اذعان داشت: این برنامه‌ها و مراسم‌ها بسیار خوب و ارزشمند است، اما نباید تنها در این ماه به کلام‌الله مجید توجه کنیم.

وثوقی در پایان تاکید کرد: در جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرآی جهان، لازم است که همه امور بر اساس قرآن باشد و راه نجات و سعادت ملت ایران و پرچم‌داری عدالت در جهان تنها از با این رویکرد محقق می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول