اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر ایران:

یک‏ سوم فارغ‏التحصیلان طلا و جواهر رودهن دانشگاهی هستند

خبرگزاری فارس: بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی ایران گفت: یک‏سوم فارغ‏التحصیلان دوره‏های طلا و جواهرسازی رودهن دارای مدارک دانشگاهی هستند.

یک‏ سوم فارغ‏التحصیلان طلا و جواهر رودهن دانشگاهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعدالله به‏منش صبح امروز در نشست ساماندهی دانش‏آموختگان طلا و جواهر که با حضور معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل طرح منطقه ویژه اقتصادی طلا و جواهر رودهن، شهردار رودهن، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از فارغ‏التحصیلان دوره طلا و جواهر شرق استان تهران در رودهن برگزار شد، اظهار داشت: در مرحله نخست دوره‏های طلا و جواهرسازی رودهن نزدیک به 150 نفر ثبت‏نام کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‏ارشد، 35 نفر کارشناسی، 26 نفر کاردانی و شش نفر دانشجو بودند.

به‏منش اضافه کرد: این حرفه‏آموزان دوره طلا و جواهرسازی رودهن تحقیقات بسیار جامع و کارشناسی شده‏ای را به عنوان بخشی از دوره آموزشی خود ارائه کردند.

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی افزود: این نکته بسیار قابل تامل است و می‏توان از این نقطه یعنی شهرستان ولایی، انقلابی و شهیدپرور دماوند و شهر رودهن حرکتی ملی را آغاز کرد که حداقل نتیجه آن ایجاد فرصت‏های بی‏شمار اشتغال است.

*شهر طلا و جواهر رودهن نیازمند حمایت مسئولان

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور خواستار حمایت مسئولان از شهر طلا و جواهر رودهن شد.

به‏منش تصریح کرد: ما کار را در رودهن با حمایت‏های نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی آغاز کرده‏ایم اما در چند وقت گذشته به دلایلی که نمی‏دانم برخی امور با تاخیر همراه شده است.

وی اضافه کرد: مردم و مسئولان باید با یکدیگر پیمان ببندند تا در راستای تحقق اهداف این طرح در رودهن تا آخرین لحظه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

بازرس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏های قیمتی کشور افزود: امیدوارم سایر مسئولان نیز این هدف عالی را با حمایت خود متعالی سازند.

انتهای‌پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول