اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گیلانغرب:

672 طرح کشاورزی در گیلانغرب تصویب شده است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گیلانغرب گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 672 طرح کشاورزی با بیش از 370 میلیارد ریال اعتبار در گیلانغرب به تصویب رسیده است.

672 طرح کشاورزی در گیلانغرب تصویب شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علیرضا نظری امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی گیلانغرب اظهار کرد: 14 طرح کشاورزی، دامپروری و صنعتی در جلسه کارگروه امروز تصویب شده است. 

این طرح‌ها شامل یک طرح احداث فرآورده‌های لبنی، 13 طرح دامپروری برای ایجاد جایگاه پرورش گاو شیری، پرواربندی بره و گوسفند است.

نظری ‌افزود: برای ایجاد این‌ 14طرح‌ در مجموع 9 میلیارد و 760 میلیون ریال اختصاص یافته است، با ایجاد این طرح‌ها‌ 21 فرصت شغلی جدید در شهرستان گیلانغرب ایجاد خواهد شد.

وی این طرح‌ها را شامل یک طرح احداث فرآورده‌های لبنی و 13 طرح دامپروری برای ایجاد جایگاه پرورش گاو شیری و پرواربندی بره و گوسفند اعلام کرد.

نظری تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 672 طرح کشاورزی با بیش از 370 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به تصویب رسیده است که با احداث و راه‌اندازی این طرح‌ها برای هزار و 100 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

معاون فرماندار گیلانغرب گفت: تاکنون 127 طرح از مجموع طرح‌های مصوب، منجر به انعقاد قرارداد شده که از این تعداد به 115 طرح بیش از 60 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

نظری افزود: شهرستان گیلانغرب از حیث طرح‌های مصوب، انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات به طرح‌های مصوب، همچنان بیشترین عملکرد را در سطح استان کرمانشاه داشته و رتبه نخست استان را در این راستا در اختیار دارد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول